ג'ף בזוס רוצה למצוא את הדרך לחיי נצח | Keynes המפתח לעולם הביטוח

חברות הביטוח עושות חישוב מסלול מחדש: ג'ף בזוס רוצה למצוא את הדרך לחיי נצח ולרשותו הון עתק של 200 מיליארד דולר

ג'ף בזוס רוצה למצוא את הדרך לחיי נצח

אומרים שאנשים צעירים חולמים להיות עשירים ואנשים עשירים חולמים להיות צעירים.

ג'ף בזוס, מייסד ובעל השליטה באמזון, נחשב לאדם העשיר בעולם והשקעה שביצע בעת האחרונה, בחברת Altos Labs, מבהירה ללא ספק שיש לו כוונות להאריך ימים ככל שניתן והוא גם מתכוון לעשות כל שביכולתו כדי לקדם שאיפתו זו. האם חברות הביטוח צריכות לכתוב את הפוליסות מחדש? בואו נדבר על זה.

עם הון עצמי של כ – 200 מיליארד דולרים, ג'ף בזוס משתתף קבוע במשחק הכיסאות המוסיקאליים על המושב בצמרת רשימת האנשים העשירים ביותר בעולם, משחק בו משתתפים גם היזם והבעלים של חברת טסלה אילון מאסק, בעלי קבוצת מותגי היוקרה LVMH ברנארד ארנו, מייסד מיקרוסופט ביל גייטס, ומייסד פייסבוק מארק צוקרברג, המשקיע האגדי וורן באפט ועוד כמה עשירים שהונם נמדד בעשרות מיליארדי דולרים.

את חלומו להגיע לחלל החיצון הגשים בזוס ב – 20 ליולי 2021 בטיסה של חברת תיירות החלל בלו אוריג'ין אותה הוא הקים.

לאחרונה נודע שבזוס, יחד עם המיליארדר יורי מילנר, נמנה על הממנים המרכזיים של אחת מחברות הסטארט-אפ המסקרנות ביותר של עמק הסיליקון בעת האחרונה, חברת "מעבדות אלטוס" (Altos Labs), המפתחת טכנולוגיה להפסקת תהליך ההזדקנות של תאים.

הכול התחיל במפגש בביתו של יורי מילנר חובב המדע

באוקטובר 2020, בעיצומו של משבר הקורונה, ערך המיליארדר היהודי רוסי יורי מילנר מפגש מדענים בן יומיים באחוזתו שבפאלו אלטו קליפורניה. למילנר חיבה יתרה למדע, הוא עצמו פיזיקאי ומזה שנים שהוא מעניק פרסים ומלגות למדענים העובדים על תגליות פורצות דרך.

נושא המפגש המסוים עליו מדובר היה דרכים להיפוך תהליכי ההזדקנות בבעלי חיים. המפגש הוביל להקמת חברת אנטי אייג'ינג חדשה ששמה Altos Labs הפועלת לפיתוח טכנולוגיה לחידוש חיותם של תאים בודדים, טכנולוגיה שבהמשך ניתן יהיה להפעיל על אורגניזמים שלמים, כולל בני אדם.

החברה רשומה בארה"ב ובאנגליה, מניותיה טרם הונפקו לציבור והיא מקימה משרדים ומעבדות במקומות שונים בעולם, כולל בארה"ב, באנגליה וביפן. לאחרונה נודע שגם ג'ף בזוס השקיע בחברה.

עשירי העולם תומכים בחיפוש אחר מעיין הנעורים

בזוס ומילנר אינם היחידים בין עשירי העולם הפועלים כדי לקדם פיתוח דרכים להארכת חייהם של בני אדם – וכפי הנראה, בראש ובראשונה, את הארכת חייהם שלהם עצמם.

ממש כפי שבזוס טס בעצמו לחלל בחללית של החברה אותה הקים ברור שהשאיפה להעניק לאנשים חיים ארוכים יותר מתחילה ברצון הפרטי להאריך ימים ואולי אף לוותר לחלוטין על המוות ופשוט להמשיך לחיות לנצח.

לארי פייג' למשל, ממקימי גוגל, הקים כבר בשנת 2013 חברה דומה מאוד לזו בה השקיע ג'ף בזוס, חברת Calico Labs.

גם איילון מאסק הצהיר בפומבי שיש בכוונתו האישית להאריך ימים ככל שניתן והוא מבצע השקעות בהתאם, כולל בחברת ניורולינק המפתחת דרכים לחיבור אדם ומכונה.

בזוס עצמו כבר השקיע בעבר בחברות המפתחות תרופות נגד הזדקנות, כך למשל בחברת Unity שנחלה הצלחה מוגבלת במציאת דרך לעצירת התהליכים הגורמים להיחלשות הראיה עם העלייה בגיל.

דרך מעניינת נוספת לשמירה על הנעורים, הכרוכה בהוצאת סכומים שרק אנשים עשירים מאוד יכולים להרשות לעצמם, היא קבלת עירויי דם מאנשים צעירים ובריאים.

יש סיכוי של 1 ל – 1000 לחלות בסרטן בגיל 30 ולעומת זאת סיכוי של 1 ל – 10 לפתח מחלת סרטן בגיל 80.

ברור שעצירת תהליכי ההזדקנות של התאים בכוחו למנוע מאתנו לחלות במגוון גדול של מחלות ובוודאי שהישגים בתחום האנטי אייג'ינג המדעי, להבדיל מאנטי אייג'ינג קוסמטי שעניינו שמירה על מראה צעיר בלבד, פירושם יכולת טובה יותר להתמודד עם בעיות רפואיות ובוודאי גם הארכה משמעותית של תוחלת החיים.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר.

דילוג לתוכן