ביטוח תאונות אישיות – אל תגידו לי זה לא יקרה | Keynes

ביטוח תאונות אישיות – אל תגידו לי זה לא יקרה

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות: להתכונן לקראת הלא נודע

ביטוח תאונות אישיות מתייחס לתאונה לפגיעה פיזית ובלתי צפויה. למעשה, במסגרת הפוליסה ניתן לקבל פיצוי חודשי במקום שכר דרך חברת הביטוח ובמקרים חריגים יותר ניתן לקבל פיצוי חד פעמי. מאז שנת 2008 נרשם זינוק של עשרות אחוזים ברכישה של פוליסות ביטוח אישי, אולם חשוב לדעת כי לפני שאתם ממהרים לבצע רכישה של פוליסת ביטוח תאונות אישיות צריך לבחון האם קיים כבר אחד ברשותכם.

סביר להניח שכן, וזאת בשל העובדה כי מדובר בפוליסה בסיסית שאותה מציעים כל חברות הביטוח. כל חברת ביטוח גובה תעריף שונה בעבור הרכישה אך חשוב לדעת כי גובה הפרמיה נחשב לגבוה במיוחד בענף, ועל כן יצירת קשר עם סוכן המתמחה בתחום הביטוח מהווה חלק בלתי נפרד מביטול כפל ביטוחי וכן התאמה של הפוליסה לסגנון החיים, גיל ואפילו תחביבים שעלולים להוות סיכון.

האותיות הקטנות של תאונות אישיות

שימו לב כי לפוליסה יש אותיות קטנות וזאת בשל ההגדרות שונות הנוגעות למקרים כמו תאונות, מה שגורר לא פעם עוגמת נפש מצד מבוטחים שמגלים כי ההחזר אותו הם מקבלים נמוך מכפי שציפו. החדשות הטובות הן שרשות שוק ההון החליטה לעשות סדר, ולשנות את ההסדר אשר היה נהוג עד עתה, ועל כן מדובר בהזדמנות מצוינת בעבורכם ליצור כיסוי שלוקח בחשבון את כל התרחישים אשר נוגעים לפוליסה ובגינם תוכלו לקבל פיצוי.

מאחר והנושא של ביטוח תאונות אישיות היה רחב ולא ברור, החליטה רשות שוק ההון להטמיע תקנות חדשות אותן חשוב להכיר – ועליהן נסביר כעת.

התקנות החדשות של רשות שוק ההון

ראשית כל, חברות הביטוח לא יוכלו להציע לכם לרכוש פוליסת תאונות אישיות באמצעות שיחה אקראית אלא רק בשיחה מראש שנקבעה בנוגע לפוליסה הספציפית הזו. נוסף לכך, עד עכשיו הביטוח היה לכל החיים – מבלי שרבים הבינו את המשמעות. רשות שוק ההון התנתה את הרכישה של הפוליסה לשנתיים בלבד ולאחריה נדרש לקבל את אישרוכם לטובת הארכה.

למה חשוב לשים לב? ראשית כל, אם יש לכם ביטוח תאונות אישיות עדיף קודם כל לבחון את גובה הפוליסה והאם ניתן להפחית אותה, כל זאת מתוך מטרה למנוע מצב שבו אתם נקלעים לתאונה שבגינה לא תוכלו לעבוד ובהתאם לכך להגיע למצב של אובדן כושר עבודה.

באמצעות השירות אותו אנו מציעים ניתן להפחית את העלויות כמו גם ליצור תיק ביטוחי מותאם, במינימום מאמץ ועם ליווי אישי לכל אורך הדרך. השאירו פרטים ונחזור אליכם:

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן