המדריך השלם לעולם הביטוח - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

המדריך השלם לעולם הביטוח

ביטוח

אנחנו מאחלים לכם חיים ארוכים, בריאים, שופעים ונטולי אסונות מכל סוג שהוא, אולם רק למקרה שבניגוד לחתולים, אתם לפעמים נופלים ולא על הרגליים, רק למקרה שאתם מבינים שתאונות קורות, שאירועים מצערים ובלתי צפויים מתרחשים אמנם לעיתים רחוקות אבל כשהם מתרחשים, כדאי להיות מוכן – הכנו עבורכם את המדריך השלם לעולם הביטוח.

ביטוח הוא בדיוק המוצר שאתם מקווים לא להשתמש בו אף פעם, וביחד עם זאת מוערך כי כל משק בית בישראל מוציא בממוצע על תשלומי פוליסות ביטוח בין 2,500 ל – 4,000 ₪ בחודש, וזה כולל ביטוחי רכב, נסיעות, ביטוחים עסקיים, ביטוחי בריאות (שכ – 85% ממשקי הבית בישראל מחזיקים בהם), ביטוחי משכנתא וביטוחי חיים, ועוד.

הבחירה לרכוש ביטוח נובעת בדיוק מן המרווח הזה, שבין הסיכוי להתרחשות אסון לבין הקושי להתמודד במידה ויקרה. למשל, ביטוח חיים עוסק בתשלום סכום מכובד למוטבים במקרה של מות המבוטח. ביטוח רכב עוסק בכיסוי עלויות במקרה של תאונה או קלקול וביטוח בריאות עוסק במימון טיפולים במקרה של מחלה, שלא נדע. אנחנו רוכשים ביטוחים לא מפני שאנחנו מניחים שמשהו רע עומד להתרחש, אלא מפני שאנחנו מעוניינים להבטיח כי אם חלילה נאלץ להתמודד עם אסון בלתי צפוי – לפחות לתשלומים ולעלויות לא נצטרך לדאוג. השאלה היא רק – כנגד אילו אירועים תרצו להיות מכוסים ביטוחית.

הביטוחים הכי נפוצים בשנים האחרונות

כל בעל רכב מחזיק ביטוח רכב (חובה, בדרך כלל גם ביטוח צד ג' וכשהרכב חדש ויקר, אז גם ביטוח מקיף). מי שרכש נכס נדל"ן הוא בהכרח בעל ביטוח משכנתא, ולא מעטים מאיתנו מחזיקים גם ביטוח מנהלים כמוצר פנסיוני. הנה לפניכם סקירה של עוד שלושה מוצרים ביטוחיים פופולאריים במיוחד בישראל בחמש השנים האחרונות:

ביטוח חיים: למקרה שמשהו יקרה

הביטוח הראשון שנדבר עליו הוא ביטוח חיים. זהו ביטוח שעוסק בשיפוי כספי, בתשלום חד פעמי או בקצבה חודשית קבועה, למוטבים שנקבעו מראש על ידיד המבוטח במקרה של מות המבוטח. בהרחבות לביטוח החיים ניתן גם לרכוש ביטוח השלמת הכנסה במקרים של אבדן יכולת השתכרות, וזה נהדר במקרה שהמבוטח הוא המפרנס הראשי בבית, במקרה כזה פגיעה ביכולת ההשתכרות שלו תשפיע באופן דרמטי על איכות החיים של כל בני הבית.
ביטוח בריאות: כדי שתדעו שאתם יכולים להרשות לעצמכם את הטיפול המתאים לכם ביותר
בעוד כל אזרח ישראלי מבוטח בביטוח בריאות בסיסי, המאפשר לו שייכות לאחת מקופות החולים הגדולות בארץ וקבלת כל הטיפולים הרפואיים הנדרשים, מביקור אצל רופא המשפחה ועד ניתוחים מורכבים, מעל 85% מבתי האב בישראל מחזיקים גם בביטוח בריאות פרטי, מטעם חברות הביטוח, המאפשר לקבל שירותים רפואיים נוספים כמו למשל:

  • מימון תרופות שאינן בסל
  • מימון בדיקות ושירותים אמבולטוריים במוסד רפואי על פי בחירת המבוטח
  • מימון טיפולים מורכבים וניתוחים במוסד רפואי על פי בחירת המבוטח
  • מימון תרופות שאינן בסל
  • חוות דעת שנייה וליווי רפואי מקצועי
  • ועוד

ביטוח הבריאות מאפשר לקבל יותר משירותי הרפואה הנהדרים בארץ (או בחו"ל, לפי הצורך). הוא מאפשר בחירת הרופא המנתח והמסגרת הניתוחית, לוחות זמנים גמישים יותר, ליווי רפואי לפני בחירת סוג הטיפול המבוקש, ועוד המון.

ביטוח סייבר – חדש, מפתיע, וסופר מבוקש

ביטוח סייבר עוסק בכיסוי העלויות של נזקים מתקיפות ברשת, החל מבריונות ושיימינג וכלה בגניבת פרטי אישיות, לבתים פרטיים וגם לעסקים גדולים, שם נדרש הביטוח להכיל גם היבט של שיפוי כספי לצד ג', במקרה של פריצה למערכות וגניבת מסדי נתונים של לקוחות. מדובר ב"כוכב העולה" של מוצרי הביטוח, עם ביקוש מפתיע ומטרייה של שירותים הכוללת אפילו כיסוי הוצאות פסיכולוגיות במקרה של נזקים נפשיים, ליווי מקצועי של מומחי אבטחה ועוד.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן