ביטוח חיות מחמד - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

ביטוח חיות מחמד

ביטוח

ביטוח חיות מחמד: לדאוג לחברנו הטובים ביותר

הקשר הרגשי שיש לבני האדם עם בע"ח הוא קשר עמוק שמתרחש מזה אלפי שנים. למעשה, חתולים כמו גם כלבים מהווים בני משפחה לכל דבר ועניין ולכן בעלי כלבים וחתולים משקיעים מאות ולעיתים אלפי שקלים בעבור יצירת איכות חיים משופרת וכן הארכת חייהם של ההולכים על ארבע. בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה אשר במסגרתה גם חברות הביטוח הגדולות בישראל הבינו את הפוטנציאל של השוק ובהתאם לכך מציעות פוליסות ייחודיות בעבור חיות מחמד, מתוך מטרה להעניק לבעלי הכלבים שקט נפשי לגבי טיפול בבע"ח בעת מקרה של מצב רפואי או נזק גופני בלתי צפוי אשר עשוי להתרחש. לאור הביקוש הגבוה, חשוב קודם כל להבין מהו הכיסוי אותו תוכלו לקבל בהתאם לרכישה של פוליסת ביטוח לחיות מחמד – החברים הטובים ביותר של האדם.

מה כוללת הפוליסה?

כל חברת ביטוח מציעה תנאים שונים לגבי ביטוח בע"ח, אולם ניתן לומר כי לרוב הפוליסה כוללת כיסוי כספי בעבור הוצאות רפואיות בנוגע למחלה או תאונה, כולל צילומים, בדיקות, אשפוז וניתוחים. זה הזמן להסביר כי מדובר בעלויות כספיות שיכולות להגיע לאלפי שקלים. כך לדוגמה, עירוי דם לכלב במסגרת של ניתוח יעלה בין 1,000-1,400 ₪. מסמור אורטופדי בעבור קיבוע שבר יעלה בין 800-1,000 ₪ יעלה בין 1,250-2,500 ₪. במקרה של פריצת דיסק תידרשו לשלם ללא ביטוח סכום של 10,000 ₪. זאת ועוד, הפוליסה כוללת ביטוח במקרה של פטירת חיית המחמד בדמות פיצוי כספי לבעלים, כולל עלויות ההסעה של בע"ח לקבורה והקבורה עצמה.

האם הביטוח מתאים לכל בע"ח?

חברות הביטוח בישראל בדומה לעולם מחריגות גזעים שונים של כלבים הנחשבים למסוכנים ואשר כוללים כלבי פיטבול, אמסטף, דוברמן, דוגו, רועה קווקזי ועוד. בנוסף לכך, חברות הביטוח מציעות אפשרות לבטח את בע"ח באמצעות ביטוח צד ג' במידה ונגרם נזק מצד שלישי אולם חשוב לדעת כי הכלב חייב להיות מחוסן ומחוזק כחוק, באמצעות שבב. בנוסף חברות הביטוח מתנות את עצם קיומה של הפוליסה החל מגיל ארבעה חודשים ועד לגיל שמונה עד עשר שנים, תלוי בחברה.

על כן, לפני שאתם ממהרים לבצע רכישה של פוליסה בעבור החבר הכי טוב שלכם, מומלץ לעבור היטב על התנאים וכן לבצע השוואת מחירים באמצעות סוכן ביטוח מטעמנו לטובת יצירת כיסוי מקיף בעבור בן המשפחה שלכם.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן