תקיפות סייבר : זה יכול להיות כל אחד ובכל מקום השאלה האם אתם מוכנים? - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

תקיפות סייבר : זה יכול להיות כל אחד ובכל מקום השאלה האם אתם מוכנים?

ביטוח סייבר

תקיפות סייבר: ענף הביטוח לא נשאר מאחור

מתקפות סייבר הפכו לאחת הבעיות החמורות ביותר של המאה ה 21, וזאת לאור שורה ארוכה של מקרים שבהם התגלה כי האקרים הצליחו לחדור לתוך מאגרי מידע רגישים ולגנוב את החומרים. ע"פ מחקר שנערך לאחרונה ע"י חברת הסייבר הרוסית קסברסקי, הציגה נתונים מפתיעים למדי לגבי היכולת של הישראלים להתמודד עם תקיפות מסוג זה: מעל ל- 50% מהנשאלים שחוו תקיפה הסכימו לשלם כופר בעקבות דרישה של האקרים. ע"פ המחקר רק בשנה האחרונה התרחשו מעל ל -600 אלך תקיפות סייבר, אולם מאז ינואר נרשמה ירידה במספר התקיפות. ענף הביטוח לא נותר מאחור וכעת מציע אפשרות של רכישת פוליסת סייבר אותה כל אזרח צריך לרכוש, כחלק מהבנה כי החשיפה של הפרטים האישיים מגלמת בחובה פוטנציאל נזק עצום הן מבחינה כלכלית והן מבחינת השם הטוב.

להתכונן לגרוע ביותר דרך רכישה של פוליסה

מאחר ורובנו מחזיקים את המידע הרגיש ביותר במחשב או במכשיר הסלולר, חברות הביטוח לא נותרו מאחור וכעת מציעות ביטוח סייבר מקיף המאפשר להתכונן בצורה הטובה ביותר לקראת תקיפה, באם אכן תתרחש. היכולת שלכם לבצע רכישה של פוליסת ביטוח נגד תקיפות סייבר מהווה הזדמנות אמיתית ליצור חומת הגנה בדמות פוליסה ייחודית שבמסגרתה ניתן לקבל פיצוי בגין אובדן רווחים בעקבות אירוע של אבטחת מידע, כיסוי בגין סחיטה המתבצעת על רקע של חדירה לפרטים האישיים, כיסוי עלויות בעקבות עבודה עם מומחים לטובת שחזור נתונים לצד הגנה על המוניטין וכן כיסוי מלא לטובת התמודדות עם אירוע פריצה המתרחש באמצעות אמצעים טכנולוגיים שונים. כל חברת ביטוח מציעה תנאים שונים בעבור רכישת הפוליסה ולכן השוואה ובדיקה בין חברות הביטוח היא חיונית לטובת קבלת הצעת מחיר התואמת את הצרכים, ומאפשרת לכם להתמודד עם הגרוע ביותר: פריצה לפרטים האישיים שלכם או של העסק.

כל פריצה כזו מגלמת בחובה נזקים כבדים מבחינה פיננסית, ועל כן דרך רכישת הפוליסה תוכלו ליצור חומת הגנה ראשונה מסוגה בענף הביטוח. באמצעות הצוות המקצועי שלנו ניתן  להוזיל את העלויות כמו גם לבחון את תנאי הפוליסה של כל חברת ביטוח, לטובת יצירה של רשת הגנה מפני האקרים וגורמים עוינים שעלולים להסב נזק גדול ולא רק באופן חד פעמי, אלא כחלק מהלוחמה של המאה ה 21.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן