האינשורטק נופל - אבל digitalOwl מגייסת 20 מיליון דולר - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

האינשורטק נופל – אבל digitalOwl מגייסת 20 מיליון דולר

אינשורטק

שנת 2021 היתה ללא ספק השנה של חדי הקרן הישראליים מתחום האינשורטק. חברות סטארט אפ שהציעו עטיפה יפה, ממשק ידידותי וצבעוני והתאמה מהירה של פוליסות ביטוח לקהלים המחפשים רכישת פוליסת ביטוח מבלי לקרוא את האותיות הקטנות – הציגו בדו"חות הכלכליים שפורסמו שורות רווח חלומיות. לא רק יוניקורנים ראינו אלא גם חברות שנהנו מכינוי חדש שהורד מן המדפים, נוער מן האבק וחזר לשימוש במיוחד לכבוד שנת 2021 – דקאקורנים, חברות ששוות מעל עשרה מיליארדי דולרים. אבל לקראת מחצית שנת 2021, ניראה היה שהאוויר מתחיל לצאת מבועת שוק האינשורטק, אולי בשל שווי שוק לא ריאלי, שלא ביטא את רמות המכירות או ההכנסות של החברות אלא בעיקר את הצפי להכנסות עתידיות, ואולי בשל הנפקות הספאק שלא חייבו חברות לפרסם דו"חות כלכליים מפורטים למשקיעים, שהתלהבותם הצטננה ככל שהזמן נקף.

היום, חברות האינשורטק בעיקר מלקקות פצעים, עם הפסד מצרפי של מעל 1.5 טריליוני דולרים בשווי השוק שלהן מאז ההנפקה בבורסות העולם, בעיקר בנאסד"ק כמובן. ובכל זאת, בשוק תחרותי וביקורתי כל כך, אנחנו רואים חברת סטארט אפ קטנה שהוקמה על ידי שני אחים רק לפני כשלוש שנים (2018), ומגייסת בימים אלה 20 מיליוני דולרים. הכירו את דיגיטל אוול – סטארט אפ האינשורטק שמצליח, במקום בו חברות סטארט אפ אחרות מוותרות.

דיגיטל אוול – מערכת חכמה לפיענוח בדיקות רפואיות

שוק האינשורטק לא מביא עימו בשורה לסקטור הביטוח מבחינת מוצרים, אלא רק מציע שיפור בתהליך הרכישה וההתאמה של פוליסות ביטוח קיימות לשוק לקוחות ששווה בישראל מיליארדי שקלים ובארה"ב מעל 2.5 טריליוני דולרים בשנה. חלק מפלטפורמות האינשורטק מכוונות לצרכנים (כמו למשל הפלטפורמה של היפו ושל למונייד, כמו גם הפלטפורמות המקומיות של ווישור למשל) וחלק אחר של חברות הסטארט אפ דווקא מביאות את מהפיכת האינשורטק לצד הסוכנים המוכרים מוצרי ביטוח.

כזו היא דיגיטל אוול, המציעה מערכת מבוססת כלי בינה מלאכותית לפיענוח בדיקות רפואיות במהירות, המאפשר קיצור משמעותי של הזמן עבור תהליך הטיפול בתביעות כמו גם ניסוח מהיר ויעיל, נטול שגיאות ומתומחר בהתאם של הצעה מותאמת אישית לכל לקוח של פוליסות ביטוח שיסייעו ללקוח לקבל שירות איכותי ומסגרת ביטוחית שמתאימה לצרכיו, ולחברת הביטוח לחסוך זמן יקר של אנשי שירות לקוחות ולייעל את הטיפול בפניות. על פי נתוני החברה, עיבוד המסמכים הרפואיים של לקוח על ידי מערכת דיגיטל אוול מאפשר דיוק של 95% בקריאת הנתונים ועיבודם, ביחס ל – 75% דיוק בלבד בעיבוד אנושי – הפרש שכפי הנראה מתורגם לסכומי כסף גבוהים עבור חברות הביטוח.

דיגיטל אוול מציעה פלטפורמה לשימוש חברות הביטוח המאפשר העלאה, עיבוד וניתוח של מסמכים רפואיים מטעם מבוטח. המערכת משתמשת בכלים מתקדמים של בינה מלאכותית על מנת לשפר יעילות ומהירות של עיבוד הנתונים העולים מן הדו"ח לא רק על מנת לטפל בתביעות אלא גם על מנת לחשב את רמת הסיכון הסטטיסטית בכל פוליסת ביטוח על פי נתוני המבוטח.

דיגיטל אוול מגייסת 20 מיליוני דולרים

לפני כשבוע פורסם כי דיגיטל אוול מגייסת 20 מיליוני דולרים בסבב גיוסים שאותו הובילו קרן אינסייט האמריקאית, וגם קרן Ibex ותכנית Fusion. שתי הקרנות האחרונות השקיעו בדיגיטל אוול גם בסבב הגיוסים הקודם שלה, בו גייסה החברה כ – 6 מיליוני דולרים בלבד. על פי הודעה שפורסמה באתר החברה, הסכום שגוייס ישמש בעיקר על מנת להעשיר ולטפח את צוות העובדים, המונה כיום כ – 50 עובדים, ולקדם את הטיפול במסמכים רפואיים בשפות שונות. דיגיטל אוול אינה חברה ציבורית נכון להיום, כמו גם לא פרסמה כוונות להנפקה בורסאית בעתיד הקרוב.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר.

דילוג לתוכן