מה הם הביטוחים החשובים ביותר בעבור כל אדם? - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

מה הם הביטוחים החשובים ביותר בעבור כל אדם?

תיק ביטוח

תיק ביטוח בהתאמה אישית: מהן הפוליסות החשובות ביותר?

שאלת הבסיס שכל אחד מאתנו שואל את עצמו היא "מהן הפוליסות החשובות ביותר לתיק הביטוח". מדובר בשאלה חשובה מאחר ורבים מהמבוטחים אינם יכולים או מסוגלים להתעמק בפוליסה הקיימת, בעקבות מונחים שונים וכן חוסר ידע שמשפיע על היכולת לקבל החלטה מושכלת בעבור רכישה של פוליסה התואמת את הצרכים והפרופיל הרפואי. למעשה, חברות הביטוח מציעות לא מעט פוליסות כמו פוליסת ביטוח חיים, בריאות ורכב לצד פוליסות חדשות כמו פוליסת סייבר. עם זאת, חשוב להבין כי לא כל פוליסה מתאימה לכם לכן כאשר אנו בוחנים את המושג "ביטוח" צריך לקחת בחשבון כי מדובר במונח רחב המתייחס לאספקטים רבים בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו. מאחר ורבים מהמבוטחים אינם מתעדכנים בתנאי הפוליסה הקיימת נדרש בשלב הראשון ליצור קשר עם סוכן ביטוח מנוסה אשר יבחן את פלט הביטוח הקיים, מתוך מטרה לבחון באיזה פוליסות אתם כבר מחזיקים וזאת מתוך מטרה למנוע מצב של כפל ביטוח. מדובר בשלב ראשון מתוך מספר שלבים שנועדו ליצור בעבורכם אסטרטגיה בהתאמה אישית, כל זאת בכדי להבטיח כי התשלום אותו אתם משלמים בעבור פוליסות הרלוונטיות לכם, לטובת יצירה של תיק ביטוח בהתאמה אישית.

מהי האסטרטגיה הנכונה לתיק ביטוח?

במסגרת הפגישה עם סוכן ביטוח מנוסה תידרשו לענות על שאלות שדרך המענה עליהן תוכלו לקבל החלטה מושכלת בנוגע להיבטי ביטוח. כך לדוגמה, האם במידה ויתרחש מצב בריאותי תרצו להיות תלויים במערכת הבריאות הציבורית? אם התשובה היא לא, ניתן להסיק מזה כי ביטוח בריאות פרטי בעבורכם ובעבור בני המשפחה מהווה רכיב משמעותי בתיק הביטוח מאחר והוא מאפשר לכם כמבוטחים להפחית את התלות במערכת הבריאות הציבורית באמצעות פוליסה המעניקה לכם מענה מבחינת בחירת המנתח, קבלת מימון מלא או חלקי בעבור מקרים רפואיים. בכך, תוכלו לצמצם את התלות במערכת הבריאות הציבורית.

סוכן ביטוח מנוסה ידע לשאוב מכם מידע בנוגע להיבטים שונים – החל מעבודה ועד מוות, כל זאת בכדי להבטיח כי הביטוחים החשובים ביותר כמו למשל ביטוח חיים יהיו ברשותכם. בכך, תוכלו ליצור מערך  של ביטוח בהתאמה אישית שלוקח בחשבון את המאפיינים שלכם לצד ביטול של כפל ביטוח, כל זאת מתוך מטרה ליצור בסופו דבר תיק ביטוח שלוקח בחשבון את כלל ההיבטים הדרושים לכם, ולבני המשפחה.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן