הפחתת עלויות הביטוח – כך תעשו זאת - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

הפחתת עלויות הביטוח – כך תעשו זאת

ביטוח

עלויות ביטוח: נדבך כלכלי משמעותי

בשנים האחרונות נרשם זינוק בעלויות הביטוח של הציבור, ועדות לכך ניתן למצוא בנתונים המתפרסמים מדי שנה ומהם עולה כי רבבות מבוטחים משלמים בעבור פוליסות שהם אינם צריכים או לחילופין משלמים בעבור אותה פוליסה – פעמיים. מצב זה הינו "כפל ביטוח" והוא מכביד מאוד על ההוצאות של משק הבית, בייחוד בתקופה כלכלית לא פשוטה לאחר תקופת הקורונה. למעשה, היכולת שלכם כמבוטחים לפעול לטובת הפחתת הפוליסה מהווה חלק בלתי נפרד מהתנהלות פיננסית נבונה המבוססת על התאמה מדויקת של פוליסת הביטוח, כחלק מהבנה כי ביטול הכפל הביטוח יכול לחסוך מדי שנה אלפי שקלים. מאחר ועלויות הביטוח החודשיות והשנתיות מהוות נדבך כלכלי משמעותי בכל הקשור להוצאות, היכולת שלכם להפחית את העלויות היא משמעותית מאוד בעבור העתיד שלכם כמו גם של בני המשפחה.

ביטוח בהתאמה אישית: הדרך הקלה להפחתת עלויות

ביטוח בהתאמה אישית מהווה את הדרך המהירה והטובה ביותר להפחתת עלויות, וזאת בשל היכולת לרכוש סל כיסויים המותאם באופן אישי ליכולת התקציבית שלכם כמו גם לצרכים שלכם ושל בני המשפחה. היכרות עם הרכיבים השונים של הפוליסה לצד בחינה של הפוליסות הקיימות מתוך מטרה לבטל את הפוליסות הכפולות ובמקביל ליצור סל ביטוחי גמיש, כך שניתן יהיה לשנות את מוצרי הביטוח בהתאם.

ניצול הפלטפורמה הדיגיטלית

ניצול הפלטפורמה הדיגיטלית מהווה חלק בלתי נפרד מהפחתת עלויות, וזאת בשל העובדה כי חברות הביטוח מאפשרות למבוטחים לבצע רכישה של פוליסות כמו למשל ביטוח דירה או ביטוח רכב דרך האתר ולא דרך הנציגים, כחלק ממגמה של עידוד ציבור המבוטחים לבצע פעולות באמצעים דיגיטליים ובהתאם לכך לקבל הנחות בעבור רכישה של פוליסות חדשות. כך לדוגמה, ניתן להוזיל את עלויות ביטוח הרכב ב 30% ואפילו יותר במידה ותבחרו לבצע את הרכישה דרך אמצעים דיגיטליים.  עם זאת, לפני שאתם ממהרים לנצל את הפלטפורמה הדיגיטלית של חברת הביטוח מומלץ לבצע השוואה ובדיקה בין חברות הביטוח – מתוך מטרה לקבל מחיר אטרקטיבי המגלם בחובו את כל רכיבי הביטוח. מאחר ובדיקה כזו  גוזלת לא זמן יקר כמו גם מאמץ, הדרך הטובה ביותר לנצל את הפלטפורמה הדיגיטלית כמו גם את התחרות בין חברות הביטוח יכולה להתבצע באמצעות יצירת קשר עם הצוות המקצועי של חברתנו.

באמצעות  השירות המקצועי שלנו תוכלו להפחית את עלויות דמי הביטוח, וזאת דרך בדיקה של תיק הביטוח הקיים, ביטול פוליסות כפולות ובהתאם לכך יצירת מעטפת הגנה מלאה אשר דרכה תוכלו לקבל לא רק שקט נפשי אלא גם חיסכון כספי בעלויות דמי הביטוח – כבר עכשיו.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן