השוואת ביטוחי בעלי חיים - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

השוואת ביטוחי בעלי חיים

 

נתונים שאסף המועדון האמריקאי לכלבנות מראים שבארה"ב העלות השנתית הממוצעת להחזקת כלב בודד עומדת על כ – 20,000 דולרים. העלות הממוצעת להחזקת חתול היא נמוכה יותר ועומדת על כ – 1,000 דולרים בממוצע לשנה. חלק מהעלויות הן בלתי נמנעות, כך למשל תשלום עבור מזון, חומרי טיפוח (טיפול עונתי נגד טפילים ומזיקים למשל), רצועה לטיולים, קולר, צעצועים, פינוקים ודוגי סיטר (מישהו שיטפל בחיית המחמד כשאנו בחופשה). אולם, חלק אחר ומשמעותי מההוצאות עבור גידול בעל חיים כרוך בטיפולים בלתי מתוכננים אצל הווטרינר. ביקור אצל וטרינר עשוי לעלות מאות שקלים ואם נדרש אשפוז, הליך כירורגי או טיפול תרופתי ממושך ההוצאות עשויות להצטבר לכדי אלפי שקלים, לעיתים גם עשרות אלפי שקלים. הדרך להימנע מהצורך להוציא סכומים כאלה מכיסנו כאשר חיית המחמד שלנו זקוקה לטיפול רפואי היא רכישת פוליסת ביטוח בעלי חיים. חשוב לערוך השוואה בין פוליסות שמציעות חברות ביטוח שונות, להבין את היקף הכיסוי שמקבלים ולהתרשם גם ממדד השירות של חברות הביטוח שמפרסמת רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון פעם בשנה.

ביטוח חיות מחמד של חברת ליברה

ליברה היא חברת ביטוח המציעה פוליסות בתחומי ביטוח רכב, עסק, דירה וחיות מחמד. ניתן לרכוש פוליסות ביטוח של ליברה באופן מקוון.
פוליסת ביטוח חיות מחמד של ליברה מכונה  Libra BFF והיא מכסה הוצאות רפואיות, נזקים לצד ג' (כשכלב נושך עובר אורח למשל) ומקרי מוות מתאונה. עלות ביטוח לכלבים היא כ – 70 שקלים לחודש, כתלות בגזע הכלב, גודלו, גילו ועוד. עלות ביטוח לחתול היא כ – 55 שקלים לחודש. מכיוון שפוליסות ביטוח חיות מחמד של ליברה הן חדשות יחסית הן עדיין נתונות לשינויים וחשוב לוודא מה מכסה הפוליסה העדכנית הנרכשת – למשל, האם יש כיסוי לטיפולים תקופתיים רגילים כגון חיסון שנתי או האם הפוליסה אכן מכילה ביטוח צד ג' ובאיזה היקף הפיצוי הניתן.

ביטוח חיות מחמד של הפניקס

הפניקס היא אחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל ולכן יש ביקוש רב לביטוח חיות מחמד מטעמה. פוליסת ביטוח חיות מחמד של הפניקס מכסה הוצאות רפואיות עקב תאונה או מחלה, כולל ניתוח, אשפוז, תרופות, בדיקות לא חודרניות (צילומי רנטגן למשל), בדיקות מעבדה ועוד.
ניתן לרכוש ביטוח חיות מחמד של הפניקס רק עבור כלבים וחתולים בני 16 שבועות ועד 8 שנים, כל זאת בתנאי שמצבם הבריאותי הוא תקין ביום תחילת הביטוח.
ישנם גזעי כלבים שהפניקס אינה מבטחת, כמו למשל גזעים הנחשבים מסוכנים ואסורים להרבעה בארץ. לפוליסות ביטוח חיות מחמד של הפניקס יש תקופת אכשרה של 72 שעות במקרה של תאונה ושבועיים במקרה של מחלה. זאת, על מנת למנוע מצב של רכישת ביטוח לאחר שבעל החיים כבר נזקק לטיפול רפואי.

פוליסה של חיותא המגובה על ידי חברת הביטוח שומרה

חיותא מציעה רק פוליסות ביטוח לחיות מחמד והיא מגובה על ידי חברת הביטוח שומרה מקבוצת מנורה מבטחים. לחיותא פוליסת ביטוח אחידה לכל חיות המחמד והכיסוי שהיא מעניקה הוא מקיף למדי. פוליסה של חיותא מוגבלת בתשלום שנתי של עד 15,000 שקלים. תביעות משולמות בתוך שבוע ממועד הגשתן, ניתן לרכוש פוליסה באופן מקוון. חשוב לדעת שבביטוח חיות מחמד של חיותא יש דמי השתתפות עצמית בגובה 10% מסכום התביעה.

מעטפת בריאות של מרפאט

חברת מרפאט מספקת שירות בריאות מקיף לחיות מחמד הכולל גם כיסוי למקרה של תאונות או מחלות. פוליסה של מרפאט מכסה גם חיסונים אולם ישנן החרגות כגון טיפולים הקשורים להריון של בעל החיים. תקופת ההכשרה של מרפאט היא ארוכה יחסית ועומדת על 60 יום. ניתן לרכוש מעטפת בריאות של מרפאט עבור כלבים בעלי שבב בני 6 שבועות ועד 8 שנים ועבור חתולים בעלי שבב בני 6 שבועות ועד 9 שנים.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר.

דילוג לתוכן