חברת ביטוח חדשה בישראל: ישראכרט תחל למכור מוצרי ביטוח עד תחילת 2022 - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

חברת ביטוח חדשה בישראל: ישראכרט תחל למכור מוצרי ביטוח עד תחילת 2022

ישראכרט

באוגוסט אשתקד (2020) הגישה חברת ישראכרט בקשה לרשות שוק ההון לאישור שיווק מוצרי ביטוח תחת חברת בת בשם ישראכרט סוכנות לביטוח בע"מ. לפני כחודש אישרה רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון כי אין לה התנגדות לפעילות החברה בתחום הביטוח ואישרה את החתימה על הסכמי התקשרות של ישראכרט עם חמש מחברות הביטוח הגדולות בישראל.

ישראכרט היא השנייה שמקבלת השנה אישור לשיווק מוצרי ביטוח, אחרי חברת כרטיסי האשראי מקס שלא מזמן הודיעה כי היא מתכוונת להתחיל לשווק מוצרים לביטוח רכב בשיתוף פעולה עם חברת הביטוח הישיר AIG. בקרוב, אם כן, נראה מוצרי ביטוח מטעם חברת ישראכרט, באריזה ידידותית ושיווקית ואולי בפלטפורמה מונגשת, אולם מטעם חברות ביטוח יציבות ומוכרות בשוק הביטוח הישראלי.

מי הן חברות הביטוח שישראכרט מתכוונת לשווק את הביטוחים שלהן?

במסגרת האישור שהתקבל מרשות שוק ההון, ישראכרט מורשה לשווק פוליסות ביטוח של חמש חברות ביטוח: חברת AIG, איילון, הפניקס, כלל, וחברת ביטוח חקלאי. ישראכרט תשווק את מוצרי הביטוח של חברות אלה מטעם חברת הבת "ישראכרט סוכנות לביטוח בע"מ" והתחייבה לפעול באופן אובייקטיבי ולגבות עמלה אחידה מהלקוחות.

תחום הביטוח בארץ ובעולם משתנה, ושחקניות חדשות נכנסות אליו

בתקופה האחרונה ראינו שגשוג של תחום האינשורטק, הוא הטכנולוגיות המשמשות בתחום הביטוח. מוצרי הביטוח עברו, וממשיכים לעבור, טלטלה משמעותית עם שינוי דרמאטי בביקושים בשווקי הביטוח, הנה כמה שינויים בולטים:

  • הקלה בדרישות רשות שוק ההון לאישור חברות ביטוח אפשרה לעוד שחקניות להיכנס לשוק הביטוחים הישראלי, וכך ראינו מספר חברות קטנות, צעירות רעננות שנכנסו לשוק הביטוח והציעו מוצרי ביטוח בפלטפורמות נוחות במיוחד.
  • המעורבות של רשות שוק ההון בתחום הביטוח, כמו למשל פרסום ציון השירות לחברות הביטוח והחיוב להציע פוליסות אחידות בתחומים שונים, הפכו את השוק תחרותי יותר ונוח ללקוחות.
  • פלטפורמות נוחות וידידותיות לממכר פוליסות ביטוח אונליין אפשרו ללקוחות ליצור פוליסת ביטוח מודולרית עם כיסויים שמתאימים אישית ללקוח ובתמחור אינדיבידואלי.

לצד ההקלות ברכישת ביטוח והוזלות שנראו פה ושם בעקבות הכניסה של מתחרים חדשים לשוק והמעבר לפלטפורמות אוטומטיות המאפשרות בירור, השוואה, ורכישה של פוליסות ביטוח ללא מגע יד אדם ובחיסכון משמעותי לחברות הביטוח באנשי שירות לקוחות, אנחנו רואים גם שינויים בפוליסות הנרכשות. ברחבי העולם חל שינוי משמעותי בפוליסות הביטוח לנכסים, למשל, בעקבות העלייה באירועי חירום על רקע השינוי במזג האוויר וההתחממות הגלובאלית, גם בארץ נערכים לשינויים אפשריים כאלה. ביטוחי סייבר, שעד לפני מספר שנים נחשבו מותרות, הופכים בגדר ביטוח חובה לחברות דיגיטל ולחברות שמנהלות רשומות מידע בענן או חשופות לפגיעה של פורצים והאקרים. גם בתי אב פרטיים רוכשים ביטוחי סייבר שמספקים, למשל, הגנה מפני פגיעה במוניטין, גניבת פרטים אישיים או בריונות ברשת.

ישראכרט לא מגדילה את מגוון פוליסות הביטוח בארץ

לצד עידוד התחרות והיתרונות שבכניסת מתחרה חדשה לתחום הביטוח עבור הלקוחות, חשוב לשים לב כי ישראכרט אינה מתעתדת להציע פוליסות ביטוח מטעם עצמה, אלא רק לשווק פוליסות ביטוח קיימות של חברות ביטוח גדולות, שניתן להניח כי יציעו את אותן הפוליסות גם דרך פלטפורמות עצמאיות ואחרות. השינוי צפוי להיות בעיקר בנגישות, בשיווק ובפלטפורמות הניהול שיהיו ידידותיים ונוחים יותר.

את העמלות שיתקבלו ממכירות כל מוצר ביטוחי, תגבה חברת ישראכרט מחברות הביטוח, ובכך בעצם תפעל כמו כל סוכן ביטוח עצמאי אחר. לקוחות צפויים לראות מולם מחירי ביטוח זהים, דרך ישראכרט או ישירות דרך חברות הביטוח.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן