חברת At-Bay מציגה צמיחה של 800% הופכת לחד קרן של עולם הביטוח - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

חברת At-Bay מציגה צמיחה של 800% הופכת לחד קרן של עולם הביטוח

ביטוח סייבר

עלייה במספר תקיפות הסייבר

בשנים האחרונות אנו עדים למקרים רבים במסגרתם חברות נאלצו לשלם סכומי עתק בעבור תשלום כופר, וזאת בשל התקפות סייבר. למעשה, רק בשנה האחרונה איומי הסייבר שברו שיאים והפכו לאחד האיומים הבולטים ביותר של חברות ישראליות כמו גם בינלאומיות. חברת הביטוח At-bay הצליחה לזהות את הפוטנציאל של תחום הסייבר ובהתאם לכך היא מספקת שירות של פוליסת ביטוח שנועדה להגן על חברות מפני מתקפות סייבר, כולל הערכה של מידע היסטורי לגבי הסיכוי להיתכנות של מתקפה כך שמומחי אבטחת המידע של החברה ידעו להתאים את מודל התמחור של הפוליסה בהתאם לצפי הסיכון. מדובר בחברת ביטוח חדשנית המאפשרת ללקוחות לבצע פעולות דיגיטליות כך שניתן לקבל דו"חות סיכוני סייבר עדכניים, כך שניתן לקבל תמונת מצב מדויקת ובעלת ערך מוסף. החברה שנוסדה בשנת 2016 הצליחה בפרק זמן קצר יחסית לבלוט בענף הביטוח והיא שווה נכון להיום סכום של 1.38 מיליארד דולר, זאת לאחר סבב גיוס מוצלח בגובה של 185 מיליון דולר.

ביטוח הסייבר מתייקר

אם עד לפני מספר שנים המונח "ביטוח סייבר" היה מונח שהיה מכר בעיקר לחברות ענק, כיום כל חברה וארגון ניצבים בפני אתגרים משמעותיים בשל האקרים המשתמשים באמצעים טכנולוגיים לטובת פריצה למאגרי מידע רגישים, בעבורם הם דורשים כופר בשווי מיליוני דולרים. מעבר לנזק הכספי, מדובר בפגיעה תדמיתית קשה ביותר שעלולה להוביל לירידה משמעותית ברווחים.

לסיכום, הפרמיה בעבור רכישה של פוליסת סייבר זינקה בעשרות אחוזים, ואחת המרוויחות הגדולות היא כאמור חברת At-bay שדיווחה כי השלמת הגיוס הנוכחי ישמש את החברה לטובת פתיחה של משרדים נוספים וכן הגדלת מערך השיווק, כחלק ממטרה לביצוע של חיתום לרוכשי ביטוח בתחום הסייבר. החברה מאפשרת לחברות וארגונים לבצע את הרכישה של הביטוח בפרק זמן של 30 שניות בלבד דרך הפלטפורמה האינטרנטית, ועל כן היא מהווה ללא ספק חברת ביטוח מהדור החדש – מהירה, עדכנית ובעלת פוטנציאל אדיר.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן