ניהול סיכונים וניהול ביטוחים - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

ניהול סיכונים וניהול ביטוחים

ביטוחים

ניהול סיכונים בענף הביטוח: כך תוכלו לעשות זאת

כסוכנת ביטוח אני נתקלת במצבים שבהם מבוטחים מגיעים כאשר אין להם מושג מהו תשלום הפרמיה אותו הם משלמים בעבור פוליסות כמו ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח סייבר ועוד.  למעשה, תעריפי הביטוח נמצאים במגמת עלייה בהתאם לניהול סיכונים אותן מבצעות חברות הביטוח ועל כן עדכון סכומי הביטוח נוטים להשתנות בהתאם למספר התביעות המוגשות לצד "מבחני קבלה" אותן מבצעות החברות באמצעות אנשי מקצוע, רופאים ועוד. התפקיד שלי כסוכנת הביטוח הוא לבצע בדיקה של פלט הביטוח הקיים מתוך מטרה לבחון האם קיימת התאמה לתעריף הקיים או שמדובר בתעריף גבוה. מדובר בשירות שמאפשר לכם כמבוטחים לחסוך את עלויות הביטוח, ובהתאם לכך להימנע ממצב שבו אתם מקבלים את המצב כפי שהוא. לא פעם בעקבות השירות אותו אתם מקבלים דרך סוכן ניתן להוזיל את העלויות ב 10%-15% ואף יותר מכך, ועל כן יצירת קשר עם סוכן ביטוח הוא חיוני לטובת ניהול סיכונים בענף. עם זאת, צריך לקחת בחשבון כי לעיתים מחירי הפוליסות יורדות בעקבות רפורמות שונות ועל כן ניהול סיכונים וניהול ביטוחים המתבצע בזמן אמת ולאורך זמן יכול בהחלט להניב לכם לא רק חיסכון כספי אלא גם התאמה של תיק הביטוח לצרכים שלכם.

ניהול סיכונים – חלק בלתי נפרד מתהליך קבלת החלטות

תהליך קבלת החלטות בכל הקשור למסגרת הביטוח הקיימת היא חלק בלתי נפרד מהיכולת שלכם כמבוטחים ליצור מעטפת ביטוח הולמת, מתוך מטרה למזער את הסיכוי לתהליך תביעה מורכב אל מול חברת הביטוח. בחינת מערך הביטוח הגלובלי הכולל בחינה תקופתית של צרכי הביטוח שלכם לצד ביצוע של השוואת מחירים בין חברות הביטוח מהווה את הדרך הטובה ביותר ליצור מערך קבלת החלטות המתבצע מתוך מטרה למנוע מצב שבו אתם כמבוטחים נאלצים להתמודד עם מנגנון קשיח למדי של חברות הביטוח המונע מכם לקבל את הפיצוי המגיע לכם בהתאם להקטנה גובה הפיצוי. ניהול תביעות בתחום הביטוח הוא הליך מורכב במיוחד ועל כן היכולת לבצע ניהול סיכונים וניהול ביטוחים במקביל המתבצע באמצעות סוכן ביטוח המתמחה בתחום.

מעוניינים לקבל שירות מקצועי המאפשר לחסוך בעלויות הביטוח כמו גם לקבל ליווי מקצועי לטובת ניהול תביעות בתחום הביטוח במסגרתו תוכלו לבצע תהליך של קבלת החלטות נכונות לצד חיסכון בזמן? זה הזמן להשאיר פרטים וסוכן מטעמנו ישוב אליכם בהקדם לטובת תיאום פגישה ללא עלות וללא התחייבות.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן