ענף הביטוח פוסט קורונה - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

ענף הביטוח פוסט קורונה

ביטוח

יצירת הזדמנויות חדשות בעולם הביטוח: כך תעשו זאת לאחר שנת הקורונה

שנת הקורונה הייתה שנה מטלטלת וקשה מאוד לרבבות בני אדם בכל רחבי העולם, ובוודאי כאן בישראל. עם זאת, ניתן להבחין כי בחסות המשבר והזמן הפנוי שנוצר חלקים רבים בציבור החליטו לבקר באתרים מתמחים כמו גם באתר של משרד האוצר, מתוך מטרה לבחון האם ישנם מוצרי ביטוח שלהם הם אינם זקוקים או משלמים מחיר גבוה מדי. למעשה, שנת הקורונה הובילה רבים מאיתנו להבין כי ההוצאות בביטוח בעבור משק הבית הן גבוהות, ולעיתים שלא בצדק. באמצעות השירות אותו אנו מציעים כאן בפורטל תוכלו גם אתם לבצע פעולות שונות שנועדו קודם כל לבטל את כפל הביטוח באם קיים כמו גם להתאים את הפוליסות, מתוך מטרה להתאים את תיק הביטוח לצרכים השותפים שלכם ושל בני המשפחה. יצירת הזדמנויות חדשות בעולם הביטוח בעידן שלאחר שנת הקורונה מהווה חלק בלתי נפרד מהתנהלות פיננסית אחראית הלוקחת בחשבון אלמנטים שונים שדרכם ניתן לצלול לעומק של ענף הביטוח שזוכה להתעניינות מחודשת, לא מעט בזכות מהלכים של חברות הביטוח המציעות לכם כמבוטחים פוליסות בהתאמה אישית – כמו פוליסת ביטוח פרטי, מחלות קשות, ביטוח תאונות אישיות ועוד.

ניצול הזמן לטובתכם

באמצעות הצוות המקצועי שלנו תוכלו גם אתם לנצל את הזמן לטובתכם – ולא לתת לו לחלוף. היכולת שלכם להיעזר בשירות אותו אנו מציעים לטובת בדיקה של תיק הביטוח הקיים באחת מחברות הביטוח לצד סיוע מצד אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב מהווה את הדרך הטובה ביותר לטובת מינוף שנת הקורונה שגרמה לרבים לבצע חישוב מסלול מחדש בנוגע להוצאות, כחלק מהתנהלות פיננסית חכמה אך גם כזו שמשקפת את הצרכים העתידיים מבחינת היבטי הפוליסה.
על כן, זה הזמן להצטרף לרבבות ישראלים אשר החליטו לבטל את הכפל הביטוח כמו גם לנצל את התחרות בין חברות הביטוח כמו גם השירות האישי אותו אנו מעניקים, כחלק מניצול הפלטפורמה הדיגיטלית לטובת הפחתת עלויות, ביטול כפל ביטוח ויצירה של תמהיל פוליסות התואם את הצרכים השוטפים עכשיו – ובעתיד.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן