שלושת פוליסות הביטוח שאתם חייבים להכיר - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

שלושת פוליסות הביטוח שאתם חייבים להכיר

פוליסת ביטוח

ביטוח: זה הזמן להעמיק את הידע וליצור תיק ביטוח בהתאמה אישית

על מנת להימנע ממצב של עוגמת נפש בעקבות רכישה של כפל ביטוח כמו גם פוליסות מיותרות, חשוב מאוד לצבור ידע בענף שנמצא במגמת התפתחות מתמדת ואשר מאפשר לכם כמבוטחים לקבל תשתית ביטוח הלוקחת בחשבון את המאפיינים שלכם ושל בני המשפחה. למעשה, באמצעות סוכן ביטוח המבצע מולכם תיאום ציפיות תוכלו להימנע ממצב שבו אתם לא מקבלים כיסוי בעבור מקרים שונים, כמו למשל מצבים בריאותיים. למרות שההתעסקות ברזי הפוליסות עלולה להיות מאתגרת למדי, דרך תיאום של פגישה עם סוכן ביטוח תוכלו לקבל שירות של התאמת ביטוחים באופן המאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם מקבלים את המענה הטוב ביותר בעבורכם ובעבור בני המשפחה. בכדי לסייע לכם להעמיק את הידע שלכם בענף, בחרנו להציג את שלושת הפוליסות שאתם חייבים להכיר:

פוליסת ביטוח חיים

פוליסת ביטוח חיים היא פוליסה המאפשרת למבוטחים שנפטרו בטרם עת להעניק למוטבים פיצוי חד פעמי  או חודשי, בהתאם לגובה הכיסוי שנקבע מראש. מדובר בפוליסה חשובה מאוד מאחר והיא מעניקה סיוע כלכלי לבני המשפחה התלויים במבוטח, וזאת במידה והוא הלך לעולמו. מדובר באחת הפוליסות הנפוצות ביותר, אולם חשוב לדעת כי הפרמיה משתנה אחת למספר שנים ועל כן עבודה צמודה עם סוכן ביטוח יכולה להבטיח כי הסכום אותו תידרשו לשלם לצד התאמה של הפוליסה גם במקרים של תאונה, מחלה או אובדן כושר עבודה בעקבות פציעה.

פוליסת בריאות פרטי

פוליסת ביטוח פרטית מהווה חלק בלתי נפרד מהיכולת שלכם כמבוטחים להפחתי את התלות במערכת הבריאות הממשלתית, וזאת מתוך מטרה לקבל שירותי רפואה מתקדמים הכוללים בין היתר מימון של תרופות שלא בסל הבריאות, ניתוחים וטיפולים בחו"ל וכן אפשרות לבחירה של צוותים רפואיים לטובת קבלת שירותי רפואה. לפני שאתם ממהרים לרכוש את הפוליסה חשוב להתייעץ עם סוכן הביטוח לטובת בדיקת החרגות של הפוליסה וכן האם קיימת השתתפות עצמית, כל זאת מתוך מטרה ליצור פוליסה המתאימה לצרכים שלכם ולוקחת בחשבון גם את הרקע הרפואי שלכם ושל בני המשפחה.

פוליסת סייבר

מדובר בפוליסה חדשה אך חשובה מאוד, וזאת בשל היותה פוליסה המעניקה הגנה מפני אירועי סייבר המתרחשים באופן בלתי צפוי. הפוליסה עצמה מורכבת מפיצוי הניתן בעקבות אובדן מידע, תשלומי כופר להאקרים כמו גם פגיעה במערכות המחשוב והשרתים. בנוסף לכך, מדובר בפוליסה בהתאמה אישית אותה ניתן להתאים לצרכים האישיים – הן בעבור המגזר הפרטי ובוודאי בעבור המגזר העסקי שמתמודד בשנים האחרונות עם מתקפות סייבר חמורות.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן