קופת גמל להשקעה כל מה שאתם צריכים לדעת - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

קופת גמל להשקעה כל מה שאתם צריכים לדעת

קופת גמל להשקעה

אפשר לומר שמאז שמשרד האוצר הכריז על קופת גמל להשקעה זוכה המוצר לזריחה מחודשת וזאת בשל יתרונות רבים אשר מציע המוצר, קופת גמל להשקעה בסופו של דבר מאפשרת לציבור הרחב לחסוך כספים לפרישה, או למטרה ולתקופה אחרת. חשוב לציין כי קופת גמל להשקעה מתאימה לשכירים ולעצמאים כאחד.

קופת גמל להשקעה: חיסכון גמיש המיועד לציבור הרחב

שימוש במכשירי חיסכון לטובת ניצול הכספים הנזילים הפך לאחד הנושאים המדוברים ביותר, בייחוד בעקבות משבר הקורונה. בשנה כלכלית מורכבת וקשה במיוחד הבינו שכירים ועצמאיים כאחד כי נדרש לבצע חשיבה לגבי מכשירי חיסכון לטווח הבינוני והארוך. אחד מהמכשירים שזוכים להתעניינות הולכת וגוברת הוא ללא ספק קופת גמל להשקעה. קופת גמל להשקעה היא למעשה תוכנית חיסכון המאפשרת לציבור הרחב -עצמאיים, שכירים וגם בעלי כספים נזילים להפקיד כספים לקופה בסכום של כ 70,913 ₪ בכל שנה.

מהם היתרונות של קופת גמל להשקעה?

היתרונות המשמעותיים של קופת גמל להשקעה הם הפקדה מותאמת אישית, נזילות, ניהול מוצר השקעות בדמי ניהול אטרקטיביים ומגוון גדול של מסלולי השקעה, ממסלול סולידי לסלול מנייתי.
יתרון נוסף וחשוב שעשוי לסייע למשקיעים רבים הוא עניין המינוף, את הכספים אותם מפקידים ניתן לנצל לטובת קבלת הלוואה בגובה של עד 80% דבר המשתנה בין הגופים הפיננסים השונים.
ניתן להפקיד כספים בכל סכום שתרצו ובהתאם ליכולת הפיננסית, באופן חד פעמי או ע"י הוראת קבע.

מה חשוב לדעת רגע לפני פתיחת קופת גמל להשקעה?

קופת גמל להשקעה הושקה לראשונה בשנת 2016 וזאת מתוך מטרה לעודד את הציבור לחסוך כספים לטובת העתיד, בייחוד לאור העובדה כי רבים מוצאים את עצמם לאחר גיל הפרישה עם קצבה שאינה מאפשרת להמשיך את סגנון החיים כפי שהיה לפני גיל הפרישה. עם זאת, לפני שאתם ממהרים לבצע הפקדה של כספים רצוי ליצור קשר עם מתכנן פיננסי מקצועי אשר ידע לבצע בעבורכם בדיקה, השוואה וניתוח בין בתי ההשקעות לא עלות – כל זאת מתוך מטרה לבחרו בבית השקעות מוביל אשר ינהל את הכספים בצורה הטובה ביותר לצד דמי ניהול נמוכים. בכך, תוכלו גם אתם להצטרף לאלפי ישראלים שכבר עכשיו מפקידים כספים לקופת גמל להשקעה המהווה מכשיר השקעה גמיש ובעל פוטנציאל אדיר לניהול של כספים נזילים לטווח הבינוני והרחוק. חשוב לציין כי בשונה מקרן פנסיה, בקופת גמל להשקעה אין התחייבות של הקופה להשקיע לפחות 30% באג"ח מיועדות. לסיכום אפשר לומר שקופת גמל להשקעה עשויה להתאים לשכירים ולעצמאים, מוצר זה מנוהל באמצעות חברות הביטוח ובתי ההשקעות המובילים. בזכות הגמישות בנזילות הכספית קופת גמל להשקעה מתאימה להשקעה לכל תקופת זמן. קצרה, בינונית וארוכה. חשוב לציין כי חוסך אשר יבחר למשוך את כספי הקופה לפני גיל הפרישה ישלם מס בגובה 25%.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן