ביטוחים שלא הכרתם - בכמה מבטחים המפורסמים את השפם והשיער שלהם? - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

ביטוחים שלא הכרתם – בכמה מבטחים המפורסמים את השפם והשיער שלהם?

כשחושבים על ביטוח, חושבים בדרך כלל על פוליסות הנמכרות לכלל הציבור כגון ביטוח רכב, ביטוח בריאות, ביטוח חיים וביטוח דירה. ישנן גם פוליסות ביטוח הנתפרות במיוחד לצרכיהם של מבוטחים מסוימים וביניהן כאלה העשויות להיראות מוזרות למדי. סלבריטאים מתחום הבידור, האופנה, המוסיקה והספורט הופכים לעיתים מזוהים עם סימן היכר כזה או אחר. כך למשל דוגמנית הידועה ברגליה המושלמות, מוסיקאי בעל זקן ארוך במיוחד, שחקן קריקט בעל שפם ייחודי ועוד. סלבריטאים כאלה מבינים שנזק לסימן ההיכר שלהם יגרום להם הפסד כספי ניכר ולעיתים הם פונים לחברת ביטוח כדי לרכוש פוליסה שתעניק להם כיסוי מתאים. התוצאה, בין היתר, היא פוליסות ביטוח לסוגים שונים של שיער, שיער ראש, שפמים, זקנים ואפילו שיער חזה.
חשוב לציין כי בכל הקשור לפוליסות ביטוח חריגות, כולל כאלה הקשורות לשיער, תמיד ייתכן שמדובר פשוט באגדות אורבניות.

הזקן של הזמר בילי גיבונס

להקת זיזי טופ היא להקת רוק אמריקנית מפורסמת שהוקמה בשנת 1969 ועדיין פעילה כיום. בלהקה שלושה חברים: בילי גיבונס הוא הגיטריסט והזמר, דאסטי היל מנגן גיטרה בס, קלידים ושר קולות רקע ופרנק בירד הוא המתופף. לבילי גיבונס ולדאסטי היל יש זקנים מלאים וארוכים, לפרנק בירד (למרות שם משפחתו Beard, שפירושו זקן) יש רק שפם.
זקנו של בילי גיבונס הוא מרשים במיוחד. נדרשות שנים רבות לטיפוח זקן שכזה ונראה שבילי ביקש להגן על עצמו מפני נזק לסימן ההיכר שלו ורכש פוליסת ביטוח מיוחדת שתעניק לו פיצוי במקרה שהזקן, בשלמותו או רק חלקית, יישרף, ייתלש, יחתך, ינשור בשל מחלה או יינזק בכל דרך אחרת.
אומרים שבילי עצמו אישר את דבר קיום הפוליסה אולם סירב למסור באיזה סכום מבוטח הזקן.

השפם של שחקן הקריקט מרב היוז

מרב היוז הוא שחקן קריקט מפורסם ששיחק בנבחרת הקריקט הלאומית של אוסטרליה בין השנים 1985 ל – 1994. מרב טיפח שפם מיוחד שהפך לסימן ההיכר שלו. למרות שהוא עצמו מעולם לא אישר זאת יש האומרים שהוא ביטח את השפם שלו בסכום של 317 אלף דולרים. לגדל זקן ארוך עשוי לקחת שנים רבות בעוד שבתוך מספר חודשים ניתן לטפח שפם נאה, אפילו כמו זה של מרב היוז. מרב הפך כה מזוהה עם שפמו שגם כמה חודשים בלעדיו היו גורמים לו נזק שמפניו רצה להגן על עצמו.

שער החזה של הזמר טום ג'ונז

טום ג'ונז הוא זמר מפורסם ממוצא וולשי. בצעירותו נהג טום להופיע כשכפתורי חולצתו העליונים אינם מכופתרים ושיער החזה שלו גלוי לעין. נשים רבות בעולם ראו בטום ג'ונס סמל מין ולשיער החזה שלו היה חלק בכך. טום ג'ונס עצמו מכחיש זאת אולם יש האומרים שהוא ביטח את שיער החזה שלו בסכום גבוה אשר לפי השמועות נע בין מיליון לשבעה מיליון דולרים.

השיער העבות של טרוי פולמלאו שהקנה לו משרת דובר בחברת מוצרי שיער מפורסמת

לשחקן הפוטבול האמריקני טרוי פולמלאו יש שיער שחור מתולתל וארוך. בזכות השיער המרשים טרוי הפך בשנת 2010 לדובר של חברת השמפו המפורסמת Head & Shoulders. יש האומרים שטרוי רכש פוליסת ביטוח שתעניק לו פיצוי בגובה מיליון דולרים במקרה של נזק לשיער ראשו.

הסרת שיער פנים עבור טרנסג'נדריות

בשנת 2019 קבע בית משפט בגרמניה שחברת ביטוח הבריאות של טרנסג'נדרית תחויב בתשלום הוצאות טיפול הסרת שיער הפנים שלה. בית המשפט קבע שהצורך להתגלח פעמיים ביום ולהשתמש בתכשירים קוסמטיים כדי להסתיר את שיער הפנים גורם לאישה מצוקה נפשית רבה ולכן חברת הביטוח צריכה לשלם על הטיפול שבכוחו לפתור את הבעיה.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר.

דילוג לתוכן