מחלות קשות – מדוע כדאי לרכוש במסגרת ביטוח בריאות פרטי? - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

מחלות קשות – מדוע כדאי לרכוש במסגרת ביטוח בריאות פרטי?

ביטוח בריאות

מחלות קשות: להתכונן לקראת כל מצב

אף אחד מאיתנו לא רוצה לדמיין סיטואציה אשר במסגרתה אנו או אחד הקרובים לנו נקלע לאירוע רפואי חמור או מחלה קשה. עם זאת, חשוב להבין כי הכנה לקראת מצב רפואי מורכב מהווה חלק בלתי נפרד מהאחריות האישית של כל אחד ואחת מאיתנו, בייחוד לאור העובדה כי קופות החולים מעניקות שירותים רפואיים בהתאם לסל הבריאות. התלות במערכת הבריאות הציבורית עלולה להוביל בסופו של דבר להוצאות כבדות שיכולות להגיע גם לעשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים. על כן, רכישה של פוליסת מחלות קשות המכסה אתכם מפני מחלות קשות כמו גם אירועים רפואיים חמורים כמו למשל השתלת איברים מהווה חלק בלתי נפרד מהכנה לקראת העתיד, הליך אותו נדרש לבצע כבר עכשיו.

מה חשוב לדעת אודות פוליסת מחלות קשות?

פוליסת מחלות קשות היא פוליסה אותה ניתן לרכוש במסגרת של ביטוח בריאות פרטי, דרך חברות הביטוח. מדובר בפוליסה המעניקה לכם סכום קבוע, כאשר גובה הסכום אותו תקבלו דרך חברת הביטוח אינו תלוי בגובה ההוצאות שלכם אלא בגובה הפוליסה אותה אתם מוכנים לשלם. מאחר ומדובר בפוליסה חשובה, רצוי כבר עכשיו לבצע בדיקה והשוואה בין חברות הביטוח לטובת יצירה של תיק ביטוח בהתאמה אישית הלוקח בחשבון את הפרמטר של גובה הפיצוי הכספי אותו תרצו לקבל באם וכאשר יתרחש מצב רפואי מורכב כמו מחלה קשה או אירוע רפואי חמור. חשוב לדעת כי לכם כמבוטחים יש את היכולת לבחור מספר מצומצם של מחלות קשות מתוך מטרה להפחית את דמי הביטוח אותם תידרשו לשלם לחברת הביטוח, אולם בכדי לקבל החלטה לגבי הרכישה נדרש ליצור קשר עם איש מקצוע המתמחה בתחום הביטוח לטובת בדיקה מדוקדקת של רשימת המחלות המצוינת בפוליסה. בנוסף, חשוב לדעת כי אין מדובר בפוליסה אותה ניתן לרכוש לכל החיים מאחר ובמרבית הפעמים היא מתבטלת לאחר שמבוטחים מגיעים לגיל 65. כלומר – עד גיל 65-75 אתם זכאים לקבל את סכום הפיצוי אולם ככל שעולים בגיל, סכום הפיצוי קטן כפי שמצוין בפוליסה אותה אתם רוכשים.

לכן, ליווי מקצועי מהווה את הדרך הטובה והיעילה ביותר לטובת רכישה של ביטוח בריאות פרטי התואם את הרקע הרפואי ואת הצרכים, תוך שימת דגש על התאמה מדויקת וכן הפחתת עלויות הפוליסה. מדובר במהלך שאותו כל מבוטח צריך לבצע, כבר עכשיו.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן