ביטוח סייבר הדור הבא - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

ביטוח סייבר הדור הבא

ביטוח סייבר

ביטוח סייבר: חלק בלתי נפרד מהעידן החדש

זה לא סוד שענף הביטוח עובר שינויים מרחיקי לכת, כאשר עדות לכך ניתן למצוא במספר ההולך וגובר של אנשים פרטיים כמו גם עסקים אשר מוצאים את עצמם בעין הסערה, כתוצאה מחשיפה של פרטים אישיים אותם הם הזינו באתרים או במאגרי מידע. למעשה, המציאות היומיות החדשה כוללת בין היתר דרישות לכופר כמו גם עלייה בסיכון של חשיפת פרטים אישיים שעלולים להגיע לגורמים זרים. על כן, היכולת שלכם להתגונן ולקבל כיסוי מלא מפני מצבים מורכבים מסוג זה מתאפשרת כעת בזכות פוליסה ייחודית – ביטוח סייבר. מדובר בפוליסה שהפכה לחלק בלתי נפרד מהעידן החדש, שבמסגרתו אנו חשופים הן כאנשים פרטיים והן בעבודה לפרצות ברשת, ועל כן מדובר בפוליסה חיונית לכל אדם – ובוודאי לבעלי עסקים, כולל עצמאיים.

מהם עיקרי הפוליסה?

ביטוח סייבר הוא ביטוח נרחב אותו ניתן להתאים באופן אישי לצרכים. כל חברת ביטוח מציעה תנאים שונים אולם ניתן לומר כי מדובר בפוליסה חשובה בייחוד בעבור בעלי עסקים שחשופים יותר מתמיד לפרצות ברשת שעלולות להוביל לא רק לאובדן משמעותי של כספים אלא גם לפגישה בשמן הטוב . בהקשר של פוליסה לעסקים מדובר בפוליסה המאפשרת לכם לקבל ביטוח אחריות כלפי צד ג' הכולל בין היתר אחריות בעקבות כשל אבטחת מידע והגנה על הפרטיות, אחריות בין הפצת תוכן פוגעני, אחריות בגין פרצת אבטחה, תשלום הוצאות חקירה, אובדן הכנסות, הגנה על המוניטין וכן פיצוי במידה ונגרם נזק למסד הנתונים. מדובר בפוליסה מבוקשת מאוד ובעלת ערך מוסף משמעותי, ועל כן התאמה אישית של הפוליסה מהווה חלק בלתי נפרד מהקדמה הטכנולוגיה אותה ניתן לקבל בזכות חברות הביטוח שהשכילו להבין כי הדור הבא של עולם הביטוח מבוסס קודם כל על היכולת ליצור מעטפת הגנה מתקדמת, בדמות פוליסת ביטוח סייבר.

באמצעות הצוות המקצועי שלנו תוכלו לבצע בדיקה והשוואה בין חברות הביטוח הגדולות בישראל, כל זאת מתוך מטרה לבצע רכישה של ביטוח סייבר בהתאמה אישית לצרכים ועם שימת דגש על קבלת מענה כולל מבחינת היבטי הפוליסה, כך שגם אתם תוכלו ליצור הזדמנויות חדשות בעולם הביטוח – ולמגן את עצמכם ואת העסק מפני הפרצות שאליהן חשוף כל אחד ואחת מאיתנו בעקבות השימוש במחשב, מאגרי מידע, פלאפון, טאבלט ולמעשה כל מכשיר טכנולוגי שעלול לפגוע באופן ממשי בכם ובעסק שלכם.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן