האם גם לכם יש כפל ביטוח וכיצד לבדוק זאת? - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

האם גם לכם יש כפל ביטוח וכיצד לבדוק זאת?

ביטוח

מהו כפל ביטוח?

כפל ביטוח הוא מונח המתייחס למצב שבו למבוטח ישנם מספר כיסויים ביטוחיים, מסוג שיפוי, בעבור מקרה ביטוח אחד, כמו למשל ביטוח בריאות. ברוב המקרים, כפל ביטוח נוצר כתוצאה מחוסר בתשומת לב וכן בחוסר ידע בכל הקשור לענף הביטוח. שני האלמנטים הללו מובילים לכך כי אינכם יודעים באילו ביטוחים אתם מחזיקים וכמה אתם משלמים בעבורכם. זאת ועוד – לא פעם אתם משלמים בעבור פוליסות שאינן רלוונטיות בעבור הצרכים האישיים והמשפחתיים שלכם. אז מה עושים? ובכן,  איתור המידע הביטוחי באמצעות הצוות המיומן שלנו מהווה הזדמנות מצוינת לנתח את התיק הביטוחי הקיים ולבטל את הכיסוי הכפול, לטובת יצירה של חיסכון כספי אדיר וכן ניהול המתבצע על הצד הטוב והמקצועי ביותר.

מדוע נדרש לבטל אותו כבר עכשיו?

כפי שכל מבוטח יודע, הוצאות הביטוח עשויות להגיע במקרים רבים לאלפי שקלים. מאחר ואתם כמבוטחים משלמים בכל חודש לחברת הביטוח סכומי כסף, רצוי לחשוב לעומק לגבי הפוליסות הקיימות ולבחון אפשרות של הוזלת עלויות – בייחוד בכל הקשור לכפל ביטוח. שימו לב כי גם במקרה שבו אנו רוצים לממש את פוליסת הביטוח והיא כפולה, לא ניתן לקבל פיצוי כפול אלא פיצוי רגיל בלבד. כפל ביטוח הוא מצב של בזבוז כסף שאותו תוכלו לנצל לטובת קבלת תמורה מלאה במסגרת הפוליסות החדשות אותן ניתן לרכוש במקום כיסויים שאינם רלוונטיים לכם.

כיצד ניתן להימנע מכפל ביטוח?

מבוטחים רבים מוטרדים לגבי בחירת סוגי הביטוח שברשותם. למעשה, דרך פגישה עם סוכן ביטוח ניתן לעשות סדר מחדש בכיסויים הקיימים, וזאת מתוך מטרה לבנות תוכנית חדשה המותאמת לצרכים האישיים והמשפחתיים. לא פעם במסגרת הפגישה ניתן לגלות האם קיים כפל, לבטל אותו וכן לבחון האם קיימים ביטוחים שלא קיימים לצרכים הקיימים ואותם ניתן לשנות או להרחיב. מדובר בשירות הכרחי לכל מבוטח וזאת בשל העובדה כי ע"פ הנתונים שהתפרסמו רק לאחרונה עשרות אלפי ישראלים מחזיקים בכפל ביטוחי שבמסגרתו הם נאלצים לשלם סכומי כסף גבוהים ולכן הבעיה של כפל ביטוחי מהווה את אחת הבעיות הנפוצות ביותר בענף הביטוח. החדשות הטובות הן שכיום ניתן לבטל את הכפל באמצעות תיאום פגישה עם סוכן ביטוח, וזאת מתוך מטרה לאתר את הפוליסות הכפולות ולבטל אותן, כחלק מבנייה של תיק ביטוח מורחב התואם את הצרכים הנדרשים עכשיו – ובעתיד.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן