גם בביטוח הוא מקום ראשון ובפער עצום על כל השאר - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

גם בביטוח הוא מקום ראשון ובפער עצום על כל השאר

ביטוח

גם לכריסטיאנו רונאלדו יש ביטוח

כריסטיאנו רונאלדו הצליח לשבור שיאים רבים בקריירת המשחק הענפה שלו, הוא זכה במגוון תארים יחידים וקבוצתיים באנגליה עם מנצ'סטר יונייטד, בספרד עם ריאל מדריד ובאיטליה עם יובנטוס. בדומה לרונאלדו, ליאונל מסי הצליח לשבור כל שיא אפשרי עם קבוצת נעוריו ברצלונה. השניים הפכו ליריבים ספורטיביים כאשר החברות הגדולות בעולם בוחרות צד ומשקיעות בו את הכל כמו נייקי האמריקאית שבחרה ברונאלדו לעומת אדידס הגרמנית שבחרה במסי. מסתבר שגם חברות הביטוח יודעות להעריך את כוכבי העל באמצעות פוליסת ביטוח עבור פציעות. מסתבר שלא רק על המגרש הצמד הצליח לשבור כל שיא אפשרי, אלא גם על שולחנות חברות הגדולות בעולם הצמד מוביל.

כמה משלמות קבוצות הספורט על ביטוח השחקנים?

בשנים האחרונות קבוצות ספורט למדו לבטח את הנכס היקר להם מכל, את הספורטאי. מדובר בפוליסות ביטוח של מיליוני דולרים. למשל, שוער נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן ביטח את ידיו ב-3 מיליון דולר, בדומה לשוער הגרמני, שוער נבחרת ספרד וריאל מדריד בשנת 20007 איקר קאסיאס שנחשב על ידי רבים לאחד השוערים הטובים בעולם ביטח את ידיו באמצעות פוליסה בשווי של כ-10 מיליון דולר, הפוליסה כללה נזקים בידיו במגרש או מחוצה לו. מארק מקגוויר אחד השמות המפורסמים בבייסבול האמריקאי ביטח את קרסולו ב-12 מיליון דולר בעקבות פציעה טורדנית. כאשר ריאל מדריד רכשה את גארת' בייל ב-2013 היא ביטחה את רגליו בסכום עתק של כ-126 מיליון דולר. אחת שלושת פוליסות הביטוח היקרות ביותר בעולם לשלושה כדורגלנים אחרים, דויד בקהאם נער הזהב האנגלי הידוע בבעיטות החופשיות הנדירות שלו רכש פוליסת ביטוח עבור רגליו על סך 100 מיליון דולר. על פי שמועות, הפוליסה שברה כל שיא אפשרי בעולם הספורט ומספר חברות ביטוח התחלקו בה. בשנת 2009 רכשה ריאל מדריד בסכום עתק  של כ-100 מיליון אירו את כריסטיאנו רונאלדו מקבוצת מנצ'סטר יונייטד האנגלית, הקבוצה לא לקחה סיכון וביטחה את רגליו תמורת 144 מיליון דולר. עם זאת, פוליסת הביטוח היקרה ביותר בעולם הספורט שייכת לכוכב הארגנטינאי של ברצלונה ליאונל מסי אשר נחשב לדעת רבים לשחקן הטוב ביותר בעולם בכל הזמנים. על פי דיווחים ברצלונה רכשה פוליסת ביטוח על רגליו תמורת סכום של 750 מיליון אירו.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן