חמש חברות הביטוח הגדולות בעולם - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

חמש חברות הביטוח הגדולות בעולם

חמש חברות הביטוח הגדולות בעולם

המכונים פוליסות ביטוח. יש שפע סוגים שונים של חברות ביטוח אולם העיקרון הבסיסי הוא זהה, המבטח מתחייב לשלם פיצוי במקרה של הפסד למבוטח. חברות ביטוח מציעות פוליסות הקשורות לתאונות, רכב, בריאות, רכוש, דירות, אחריות מקצועית, מוות פתאומי, סיעוד ועוד. חברות הביטוח הגדולות בעולם הן מוסדות ענק פיננסיים בעלי שווי שוק של מאות מיליארדי דולרים. 

ברקשייר האת'ווי– לא רק בית השקעות

בבעלות בית ההשקעות של המשקיע האגדי וורן באפט כמה מחברות ביטוח מן הגדולות בארה"ב. ההכנסות השנתיות מביטוח של ברקשייר האת'ווי עומדות על כ – 300 מיליארד דולרים, הרווח השנתי עומד על כ – 36 מיליארד דולרים. שווי השוק של חברות הביטוח של ברקרשייר האת'ווי נאמד בכ – 550 מיליארד דולרים. חברת ברקשייר האת'ווי נסחרת בבורסה בניו יורק תחת הסמל BRK.A. ברקשייר האת'ווי מספקת ביטוח באמצעות חברות כגון Geico, General Re, National Indemnity Company ואחרות. 

חברת הביטוח הסינית Ping An Insurance

חברת Ping An Insurance (Group) Co. of China Ltd. היא אחת מ – 50 החברות המובילות הרשומות בבורסה בשנחאי. חברת ענק זו עוסקת בעיקר בביטוח ובשירותים פיננסיים. Ping An Insurance נוסדה בשנת 1988 וכיום היא חברת אם לחברות ביטוח המתמחות בתחומי ביטוח מסוימים כגון Ping An Life (מתמחה בתחום ביטוח החיים), Ping An Property and casualty (מתמחה בתחום התאונות האישיות), Ping An Health (מתמחה בתחום ביטוח הבריאות) ועוד רבות אחרות. ההכנסות השנתיות של חברת הביטוח Ping An עומדות על כ – 155 מיליארד דולרים, הרווח השנתי על כ – 20 מיליארד דולרים, שווי השוק של החברה נאמד בכ – 232 מיליארד דולרים. החברה נסחרת בבורסה בשנחאי.

חברת הביטוח AXA

בשנות התשעים התמזגו יחד כמה חברות ביטוח גדולות ויצרו את ענקית הביטוח AXA הפועלת במדינות רבות ברחבי העולם. חברת ביטוח זו מתמחה בעיקר בביטוח תאונות אישיות וביטוח חיים. במקביל החברה מספקת שירותים פיננסיים כגון תכניות חיסכון וניהול נכסים. ההכנסות השנתיות של AXA מן הפעילות בתחום הביטוח עומדות על כ – 113 מיליארד דולרים, הרווח השנתי עומד על כ – 4 מיליארד דולרים ושווי השוק של החברה נאמד בכ – 56 מיליארד דולרים. החברה נסחרת בארה"ב בבורסת OTC (Over The Counter) תחת הסמל AXAHY. 

חברת הביטוח הסינית China Life Insurance Co. Ltd

China Life Insurance היא אחת מחברות הביטוח הגדולות ביותר בסין וגם אחת הגדולות בעולם כולו. החברה מספקת גם שירותים פיננסיים והיא אחת משחקניות המפתח בשוק ההון הסיני כמשקיע מוסדי. החברה נוסדה בשנת 1949, אותה שנה בה נוסדה הרפובליקה העממית הסינית. לחברה יש כיום מספר גדול של חברות בת העוסקות בתחומי ביטוח שונים כגון ביטוח חיים, ביטוח פנסיוני, ביטוח רכוש, ביטוח תאונות אישיות, ניהול נכסים, ניהול החזקות והשקעות ועוד.
ההכנסות השנתיות מן הפעילות בתחום הביטוח של חברת China Life Insurance (כולל כל חברות הבת מתחום הביטוח) עומדות על כ – 112 מיליארד דולרים, הרווח השנתי עומד על כ – 10 מיליארד דולרים ושווי השוק של החברה נאמד בכ – 65 מיליארד דולרים. החברה נסחרת בבורסה בניו יורק תחת הסמל LFC. 

חברת הביטוח הגרמנית הבין לאומית Allianz

חברת Allianz היא חברת שירותים פיננסיים גלובלית מובילה המספקת מוצרים רבים בתחום הביטוח. חברת Allianz מציעה מוצרי ביטוח החל מפוליסות ביטוח רכוש ותאונות אישיות וכלה בביטוחי בריאות וביטוחי חיים ללקוחות ארגוניים ופרטיים כאחד. מטה החברה נמצא בגרמניה. הכנסות החברה מפעילותה בתחום הביטוח עומדות על כ – 100 מיליארד דולרים בשנה. הרווח השנתי עומד על כ – 10 מיליארד דולרים ושווי השוק של החברה נאמד בכ – 100 מיליארד דולרים. החברה נסחרת בבורסת OTC (Over The Counter) בארה"ב תחת הסמל ALIZY. 

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר.

דילוג לתוכן