פוליסת ביטוח פרטית – מהן העלויות של השתלות וניתוחים וכיצד תוכלו לחסוך? - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

פוליסת ביטוח פרטית – מהן העלויות של השתלות וניתוחים וכיצד תוכלו לחסוך?

פוליסת ביטוח

ניתוחים והשתלות: מהן הזכויות המגיעות במסגרת הסל הבסיסי?

מדי שנה עוברים אלפי ישראלים ניתוחים והשתלות הן כאן בישראל והן בעולם. למעשה, ע"פ חוק הביטוח הממלכתי, כל חבר בקופת חולים זכאי במקרה חריג לקבלת מימון לטובת טיפולים כמו ניתוח או השתלה המתבצעת מעבר לים. למעשה, כל קופת חולים מתפעלת יחידה מיוחדת המאפשרת למבוטחים לקבל אישור לטובת ביצוע הניתוח או ההשתלה תחת תנאים מסוימים ובתקרת ביטוח משתנה. עם זאת, חשוב להבין כי מי שאינו מחזיק בפוליסת בריאות פרטית עלול מצוא את עצמו עם הוצאות רפואיות כבדות ביותר, בשל העובדה כי ביצוע השתלת איברים בחו"ל יכול להגיע למאות ולעיתים מילוני שקלים בעבור בדיקות, הערכות מצד מומחים, אשפוז, הוצאות צוות רפואי ועוד. על כן, במסגרת הביטוח הפרטי מציעות חברות הביטוח תוכנות ביטוח שונות הכוללות תקרה נוספת מעבר לסל הבסיסי, בעבור טיפולים וניתוחים מצילי חיים. על כן, תוכנית הביטוח שלכם היא זו שתקבע בסופו של דבר מהי תהיה עלות הביטוח, בהתאם להחזרים קבועים וכן גובה השתתפות עצמית בהתאם לסוג הניתוח.

פוליסת ביטוח פרטי בהתאמה אישית – עלויות מופחתות בעבור ביצוע פרוצדורות רפואיות

מאחר והבריאות של כל מבוטח מהווה חלק בלתי נפרד משמירה על הבריאות. בשל כך, הכיסוי הרפואי אותו אתם מקבלים בעקבות רכישה של פוליסת ביטוח פרטית תסייע לכם בעבור התמודדות עם הוצאות רפואיות עצומות, לא מעט בשל ההתקדמות הטכנולוגית והשימוש באמצעים חדשניים לטובת ביצוע ניתוחים הן בישראל והן בעולם. למרות שסל הבריאות כולל ביצוע השתלה, ההליך עצמו עשוי לא פעם להימשך למשך שנים וזאת לאור תורים ארוכים שמשפיעים על המצב הבריאותי של המושתל. מדובר במצב רפואי חריג, סל הבריאות מכסה השתלה עד לגבול של 250,000 דולר. אולם, מאחר ומדובר בהליך מורכב העלויות גבוהות הרבה יותר ועל כן הדרך היחידה שבמסגרתה תוכלו לחסוך בעלויות אך לקבל טיפול רפואי בהתאמה אישית מבחינת היכולת לבחור מנתח ואפילו את ביתה חולים היא דרך רכישה של פוליסת השתלות במסגרת ביטוח פרטי, כל זאת לטובת קבלת מימון מלא של ההשתלה ובכך להפחית את התלות במערכת הבריאות הציבורית.

שימו לב כי מרכיבי הכיסוי משתנים מחברת לביטוח אולם לרוב מדובר בפוליסה המאפשרת לא רק לחסוך כסף בסכומים גבוהים בעקבות ביצוע הניתוח/השתלה אלא גם מימון מלא בעבור כרטיסי טיסה, אשפוז, כיסוי כספי לטובת הוצאות רפואיות ועל כן סיוע מצד סוכן ביטוח מהווה את הדרך הטובה ביותר לבנייה של תיק ביטוח פרטי בהתאמה אישית הלוקח בחשבון את העלויות הכרוכות בפרוצדורות רפואיות אלקטיביות כמו גם מצילות חיים.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן