תרופות בהתאמה אישית - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

תרופות בהתאמה אישית

ביטוח

תרופות בהתאמה אישית: קדמה רפואית פורצת דרך

התפיסה הרווחת בעולם הרפואה השתנתה באופן חסר תקדים, וזאת בשל פיתוחים טכנולוגיים שבמסגרתם ניתן לספק לכל מטופל תרופה בהתאמה אישית המבוססת על הפרופיל הגנטי שלו, בייחוד כאשר מדובר במחלות קשות כמו סרטן. למעשה, היכולת שלכם כמבוטחים להרחיב את פוליסת הבריאות הפרטית באמצעות שימת דגש על הרחבה של כיסוי הבסיס מהווה את הדרך הטובה והבטוחה ביותר לדאוג לעתיד שלכם ושל בני המשפחה, וזאת בשל פוליסה ייחודית המגדילה את הכיסוי לתרופות של סל הבריאות הממשלתי לצד אפשרויות נוספות הכוללות בין היתר אפשרות לבצע בדיקות מתקדמות לגילוי מוקדם, בכל שלב. זאת ועוד, חברות הביטוח מציעות כיום אפשרויות נרחבות מבחינת היכולת שלכם לקבל שירותי רפואה מתקדמים הכוללים בין היתר בדיקות גנטיות לטובת התאמה של טיפול תרופתי, התייעצות עם מומחים וכן בדיקות ייחודיות המתבצעות מעבר לים. שימו לב כי הכיסוי לתרופה אותה אתם מקבלים נקבעת לרוב ע"י רופא מומחה בתחום, ועל כן דרך רכישת פוליסת בריאות פרטית עם שימת דגש על תרופות בהתאמה אישית נחשב ללא ספק לפריצת דרך בעולם הרפואה אך גם בענף הביטוח.

הדרך היחידה להבטיח טיפול באמצעות תרופות גנטיות

ללא רכישה של כיסוי מיוחד במסגרת של בטיחות בריאות פרטי לא תוכלו לקבל תרופות גנטיות חדשניות, ובמקום זאת להידרש להוציא מכיסכם סכומים שיכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים ואפילו יותר מכך. על כן, ביטוח לתרופות בהתאמה אישית כולל בין היתר את המימון של בדיקות גנטיות לטובת ביצוע התאמה מדויקת כמו גם כיסוי לתרופות. עם זאת, הכיסוי בעבור רכישה של תרופה משתנה בין חברות הביטוח ועל כן חשוב לקבל תמונת מצב מדויקת דרך סוכן ביטוח מנוסה אשר ידע לספק לכם את כל המידע, כולל הבנה מעמיקה של האותיות הקטנות הכתובות בפוליסה.

לסיכום, כיסוי תרופות בהתאמה אישית מכסה גם הוצאות (כלומר שיפוי) של עזרים רפואיים כמו למשל ויטמינים, וכן מעניק לכם אפשרות לקבל החזרים הקשורים להוצאות ישירות הכרוכות בשימוש בתרופה. מדובר בפוליסה שהיא בגדר מצילת חיים ועל אף והיא מיועדת בעבור מקרים קשים ולא שגרתיים, חשוב להתכונן ולנצל את הרובד המשלים בדמות תרופות גנטיות לטובת יצירת רשת ביטחון בריאותית אך גם כלכלית.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן