הכל על ביטוח ספורט אתגרי | Keynes פורטל ביטוחים המביל

הכל על ביטוח ספורט אתגרי

ביטוח ספורט אתגרי

אתם מתכננים טיול הרפתקני בחו"ל, ובוודאי לא תוותרו על ביטוח נסיעות לחו"ל, שייכנס לתוקף ביום הטיסה אל יעד החופשה שלכם ויסתיים ביום בו תנחתו בישראל. אתם יודעים שביטוח נסיעות לחו"ל מכסה את העלויות במקרה של חלילה צורך בטיפול רפואי בחו"ל כמו גם לא פעם במקרה של אובדן ציוד – אבל מה עם כיסוי ביטוחי למקרים של פעילויות ספורטיביות אתגריות? מה נחשב פעילות ספורטיבית ומתי חשוב לרכוש פוליסת ביטוח ספורט אתגרי במהלך הטיסה שלכם?

במיוחד כאשר אתם מתכננים פעילויות ספורטיביות שונות, החל מנסיעה ברכב 4X4 וכלה בצניחה חופשית או טיפס הרים – אתם רוצים לדעת שהביטוח מכסה טיפולים רפואיים שתצטרכו לקבל בחו"ל עקב או במהלך הפעולות האלה. זוהי פוליסת ביטוח ספורט אתגרי, ואלו הן הסיבות שחשוב לרכוש אחת, אם אתם מתכננים יותר מאשר רק טיולים ברחובות העיר ושופינג.

מהי פעילות ספורט אתגרי ומתי חשוב לשקול רכישת ביטוח ספורט אתגרי?

כשהטיול שלכם בחו"ל כולל רק ביקור בקניונים וארוחות במסעדות – אין שום סיבה לשקול תוספת של ביטוח ספורט אתגרי בחו"ל. פעילויות ספורט אתגרי הן פעילויות הכוללות סיכון, בדרך כלל בשל מהירות או גובה.

הנה כמה דוגמאות לפעילויות שנחשבות ספורט אתגרי מבחינת פוליסת ביטוח הנסיעות שלכם:

  • טיפוס הרים / צוקים / סנפלינג
  • צניחה חופשית
  • טיסה בכלי טייס קטנים / אזרחיים
  • רכיבת הרים
  • פארקור
  • אומגה
  • רכיבה על גב כל חיה
  • רכיבה על טרקטורון
  • אופנוע ים
  • סקי מים
  • צלילה
  • גלישה

ועוד רבים נוספים…

מה קורה אם נפצעתם במהלך פעילות ספורטיבית ואין לכם ביטוח ספורט אתגרי?

כאשר במהלך חופשה בחו"ל, הכוללת פוליסת ביטוח נסיעות תקפה, נפצעתם במהלך ביצוע פעולות ספורטיביות שאינן מכוסות בפוליסה – פוליסת הביטוח שלכם לא תכסה את עלות הטיפולים, כולל חלילה במקרים מורכבים הטסה לארץ או למוסד רפואי מרכזי וטיפולים הכוללים אשפוז. חשוב לדעת, כי פעילויות ספורטיביות הן פעילויות שבצידן סיכון מוגבר לתאונות או לפציעות, ועל כן דרישת חברות הביטוח לתוספת פוליסת ביטוח ספורט אתגרי המכסה את כלל העלויות במקרים כאלה.

חשוב לדעת כי ביטוח ספורט אתגרי מכסה את העלויות במקרה של פציעה במהלך העיסוק בפעילות הספורטיבית, אולם לא רק זאת: פוליסות ביטוח ספורט אתגרי כוללות בדרך כלל גם כיסוי למקרים של איתור וחילוץ וגם שיפוי ביטוחי במקרה של צורך בעזרה – כולל גם הטסה של בן משפחה קרוב אליכם במידה ואתם מתמודדים עם פציעה חריפה בחו"ל ונדרשים לסיוע.

איך בוחרים פוליסת ביטוח ספורט אתגרי ומתי כדאי לרכוש אחת?

במרבית חברות הביטוח פוליסת ביטוח ספורט אתגרי מוצעת בעלויות נמוכות יחסית כתוספת לפוליסת ביטוח הנסיעות שלכם. פוליסת הביטוח המכסה גם תאונות לאחר פעילות ספורט אתגרי מכסה פעולות ספורטיביות רבות ושכיחות, כדאי להתבונן ברשימת הפעולות והכיסויים על מנת לוודא שהכיסוי המוצע מתאים לאופי הפעילות שלכם.

חשוב לקחת בחשבון, גם כאשר התכנית שלכם לחופשה אינה כוללת פעילות ספורט אתגרי, כי אפשרויות לפעילות ספורטיבית עשויות לצוץ במהלך החופשה (כמו למשל: צלילה, טיסה, נסיעה בג'יפ 4X4 וכדומה), ולפעמים, כשאתם יודעים כי אם תעלה אפשרות כזו תשמחו להיענות לה בחיוב – כדאי להוסיף גם כיסוי ספורט אתגרי לביטוח הנסיעות שלכם.

פוליסת הביטוח תכסה טיפולים רפואיים בכל מקרה, ותספק גם "גב כלכלי" במקרה של צורך בחילוץ, איתור או סיוע רפואי דחוף. העלות של תוספת ביטוח ספורט אתגרי לפוליסת ביטוח הנסיעות שלכם, עומדת בדרך כלל על פחות מחצי דולר לאדם ליום

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר.

דילוג לתוכן