פוליסת חיסכון – כל היתרונות במוצר אחד - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

פוליסת חיסכון – כל היתרונות במוצר אחד

פוליסת חיסכון

בשנים עברו, חסכונות סולידיים אפשר היה למצוא רק בבנק. אולם בשנים האחרונות צובר פופולאריות מוצר חיסכון חדש ומהפכני, המכונה פוליסת חיסכון. פוליסת חיסכון מוצעת על ידי חברות ביטוח אבל אין קשר בינה לבין ביטוחים והיא אינה מאפשרת חיסכון פנסיוני ולא דומה לביטוח מנהלים. מדובר באפיק השקעה נוסף ומתקדם, שיש לו הרבה יתרונות, והמאפשר סוג של השקעה אלטרנטיבית, בניהול מנהלי ההשקעות המובילים של חברות הביטוח, אותם מנהלים אשר מנהלים מיליארדי שקלים בקופות הגמל, קרנות ההשתלמות וקרנות הפנסיה.

מדובר במוצר השקעה עם עמלות ניהול זולות יחסית, תמהילי השקעה מגוונים הכוללים לעיתים השקעה בנדל"ן ובתחומים חמים אחרים – חשוב שתכירו את האפשרות לחסוך באמצעות פוליסות חיסכון של חברות הביטוח, כאפיק השקעה מגוון.

פוליסות חיסכון מיועדות לחיסכון לטווח קצר או בינוני

פוליסות חיסכון הן כלי פיננסי הנועד לאפשר חיסכון לטווח קצר או בינוני תוך שמירה על נזילות גבוהה של הכספים הצבורים בו. לפוליסת חיסכון מגוון מסלולי השקעה כגון מניות, אגרות חוב, ETF, והשקעות אלטרנטיביות בנדל"ן, תשתיות, הלוואות ועוד. לפוליסת חיסכון קיימת קורלציה לשוק ההון אך באופן מסוים נחשבת לפחות תנודתית בגלל החלק האלטרנטיבי הלא סחיר בתמהיל ההשקעה.
פוליסת חיסכון מאפשרת למשקיעים לבחור את מסלול ההשקעה כך למשל תוכלו להורות שחלק גדול מן הכספים שלכם (ביחס לחלק היחסי מתוך כלל כפסי החוסכים) יושקע באפיק מנייתי או באפיק סולידי.

הטבת מס משמעותית עבור בני הגיל השלישי

מהלך חקיקה חשוב, בתחום דיני המס בישראל, בוצע בשנת 2003 ונקרא תיקון 125 ד' והוא מאפשר לחוסכים לנצל פטור שנתי מתשלום מס רווח הון עד התקרה הקבועה בחוק וזאת מתוקף פקודת מס הכנסה. עבור זכאי יחיד ועבור הפקדה בתקרה של 13,440 ₪ יוענק החזר מס של 3,360 ועבור זוג זכאים בעבור הפקדה של 16,560 ₪ יוענק החזר מס של 4,140 ₪. יתרון נוסף וחשוב במוצר השקעה זה היא הנזילות, עבור מי שסבורים שיזדקקו לכסף בעתיד הקרוב מדובר ביתרון עצום.

איך בוחרים פוליסת חיסכון מתאימה?

במהלך בחירת פוליסת חיסכון ניתן גם להמשיך ולשקול האם זהו אכן אפיק חיסכון בו אנו מעוניינים להשתמש עבור הון עודף שלנו בטווח הקצר, הבינוני והארוך.
ניתן לקרוא ברשת אודות פוליסות חיסכון בכלל ופוליסות מומלצות בפרט, וניתן להיוועץ עם מתכנן פיננסי, איש מקצוע אשר עובד מול כלל הגופים הפיננסים וחברות הביטוח ובאפשרותו להתאים עבורכם את המוצר הטוב ביותר לצרכים שלכם. ניתן לתאם פגישה ללא עלות וללא התחייבות ולבדוק מספר אלטרנטיבות בטרם תחברו את הטובה ביותר עבורכם.

לבדיקה והשוואה של התיק הביטוחי בין חברות הביטוח המובילות השאירו פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל המלצה או חוות דעת בכל הנוגע לכדאיות מוצר או חברה ואין האמור מהווה יעוץ מקצועי מכל סוג שהוא בתחום כזה או אחר

דילוג לתוכן