מהפכת הבינה המלאכותית בבריאות: תוכנית האב של פינג אן ליעילות והיקף - Keynes - קיינס פורטל הביטוחים המוביל | המפתח שלך לעולם הביטוח

מהפכת הבינה המלאכותית בבריאות: תוכנית האב של פינג אן ליעילות והיקף

רופא וירטואלי מבוסס בינה מלאכותית מעניק ייעוץ רפואי על מסך דיגיטלי גדול, מוקף בהולוגרמות של נתונים רפואיים, בתי חולים ובתי מרקחת, המסמלים נגישות, יעילות וטיפול יזום במערכת הבריאות.

נקודות מרכזיות

  1. שילוב בינה מלאכותית מסיבי: חברת פינג אן הלת’קר (Ping An Healthcare) ממנפת בהצלחה את מודל הבינה המלאכותית המתקדם שלה, “פינג אן מדיקל מאסטר”, שאומן על בסיס למעלה מ-1.4 מיליארד ייעוצים רפואיים, כדי לספק שירותים ליותר מ-35 מיליון משתמשים.
  2. השפעה כלכלית מוכחת: הטמעת הבינה המלאכותית הניבה תוצאות יוצאות דופן, עם קיצוץ של כ-52% בעלויות הממוצעות של שירותי רופא כללי והגברת היעילות התפעולית בכמעט 50% בהשוואה לשנה קודמת.
  3. מעבר לטיפול יזום (פרואקטיבי): עם 400 מיליון משתמשים רשומים, הפלטפורמה החדשה של פינג אן מתקדמת מעבר לייעוצים תגובתיים לעבר מערכת אקולוגית של טיפול במעגל מלא, המדגישה תמיכה יזומה וטיפול מתואם במטופל.

הרופא המבוסס בינה מלאכותית מוכן לקבל אתכם

ענקית הביטוח הסינית פינג אן הלת’קר מציגה חזון רב עוצמה לעתיד הרפואה, כשהיא מנהלת עד ארבעה מיליון ייעוצים יומיים באמצעות הפלטפורמה מבוססת הבינה המלאכותית שלה. הדבר מוכיח כי בינה מלאכותית היא פתרון יעיל לאתגרים העיקשים ביותר של עולם הבריאות: עלות, נגישות ויעילות.

בעוד שמערכות בריאות ברחבי העולם מתמודדות עם הוצאות גוברות ומחסור בצוותים רפואיים, פינג אן הלת’קר מובילה פתרון טכנולוגי שניתן להרחבה. האסטרטגיה של החברה נשענת על הבינה המלאכותית הקניינית שלה, “פינג אן מדיקל מאסטר”. מודל רב-מצבי גדול זה אומן בקפידה באמצעות שישה מאגרי מידע רפואיים נרחבים ומספר מדהים של 1.44 מיליארד רשומות של ייעוצים מקוונים, מה שיצר את אחד מכלי האבחון והניהול המתוחכמים בעולם. בסיס זה אפשר לחברה לספק שירותי רופא כללי ליותר מ-35 מיליון משתמשים זכאים במחצית הראשונה של 2025 לבדה, ובמקביל לראות זינוק של 83% במספר מקבלי הטיפול הביתי לקשישים.

ההשפעה על תעשיית הבריאות ועל בעלי העניין בה – ממבטחים ועד מטופלים – היא עמוקה. באמצעות אוטומציה ואופטימיזציה של תהליכים, הבינה המלאכותית השיגה שיעור דיוק של כ-98% בחקירה וייעוץ. עבור מבטחים וספקי שירותים, הדבר מתורגם לעלייה עצומה ביעילות ולהפחתת עלויות. עבור הלקוחות, המשמעות היא גישה מהירה ואמינה יותר לייעוץ רפואי. מותג “גוד דוקטור” (Good Doctor) של פינג אן מפעיל כעת מערכת בריאות דיגיטלית מקיפה המחברת את 400 מיליון המשתמשים הרשומים שלה לרשת ענפה של יותר מ-50,000 רופאים, 4,000 בתי חולים ו-235,000 בתי מרקחת. גישה משולבת זו כבר זוכה לאמונן של יותר מ-2,100 חברות המספקות טיפול ליותר מחמישה מיליון עובדים.

במבט קדימה, פינג אן אינה נחה על זרי הדפנה. ביוני 2025, החברה הכריזה על פלטפורמת בריאות חדשה ומתקדמת שנועדה להיות יותר יזומה והוליסטית. האסטרטגיה שלה בנויה על שלושה עמודי תווך: תמיכה יזומה של רופא כללי, גישה ישירה למומחים רפואיים, ותיאום חלק של טיפול במעגל מלא. שינוי אסטרטגי זה מצביע על מגמה ברורה של מעבר מטיפול במחלות לניהול פעיל של בריאות, תוך שימוש בבינה מלאכותית כדי לצפות צרכים ולהנחות משתמשים לאורך כל מסעם במערכת הבריאות.

בונים את עתיד הבריאות מבוססת הבינה המלאכותית

המודל של פינג אן מדגים כי בינה מלאכותית היא יותר מסתם כלי עזר; היא הליבה של פרדיגמת בריאות חדשה ובת-קיימא. על ידי שילוב בינה מלאכותית בכל רמה, החברה יצרה תוכנית אב למערכת שהיא לא רק יעילה וחסכונית יותר, אלא גם נגישה באופן משמעותי. מערכת אקולוגית זו, המונעת על ידי בינה מלאכותית ומתמקדת בטיפול יזום ומתואם, עשויה בהחלט לייצג את שער הכניסה הדיגיטלי לעולם הבריאות עבור מיליוני אנשים נוספים ברחבי העולם.

Skip to content